;
coinex

گزارش اختصاصی: بزرگترین مرکز خدمات تلفن همراه سامسونگ در تهران افتتاح شد

مرکز خدمات تلفن همراه سامسونگ در مجتمع چارسو بزرگترین و بهترین دفتر خدمات پس از فروش شرکت سامسونگ با داشتن امکانات متعدد وتجهیزات مدرن است.

شرکت سامسونگ دیروز مورخ 20 آبان از بزرگترین مرکز خدمات پس از فروش خود در بازار چارسو رونمایی کرد. این مرکز با داشتن امکانات بسیار زیاد و تجهیز به نیرو‌های متخصص، مجهزترین و بزرگترین دفتر خدمات پس از فروش شرکت سامسونگ در ایران است. در ادامه با تکرا همراه باشید.

جدیدترین، بزرگترین و مجهزترین دفتر خدمات پس از فروش شرکت سامسونگ در ایران دیروز در قلب پایتخت و طبقه همکف پاساژ چارسو با مساحتی بیش از 300 متر افتتاح شد. این دفتر می‌تواند نسل جدیدی از خدمات را با تجربه‌‎ای متفاوت از یک دفتر گارانتی برای مشتریان ایجاد کند. این مرکز خدماتی از جمله: مشاوره، آموزش و انتخاب محصولات براساس نیاز و سلایق کاربران را برای اولین بار در ایران مهیا ساخته است تا کاربران بهتر و سریعتر موبایل مورد نیاز خود را انتخاب کنند.

در این دفتر انواع برنامه‌های آموزشی با محوریت معرفی خانواده محصولات، متناسب با کاربران مبتدی تا حرفه ای در نظر گرفته شده است. همچنین شما در این دفتر علاوه بر بهره مندی از خدمات پس از فروش می‌توانید با فناوری‌های جدید سامسونگ آشنا شوید یا از موبایل‌های هوشمند و گجت‌های کمپانی کره‌ای ساموسنگ استفاده کنید. شایان ذکر است این مرکز با 20 نفر متخصص، بیشترین نیروی متخصص و مجرب را در میان مراکز خدمات پس از فروش شرکت سامسونگ دارد.

علی جعفریه، مدیر ارشد بخش موبایل سامسونگ ایران، درباره مرکز خدمات تلفن همراه سامسونگ گفت:

pic-2-800x534

سامسونگ در طول سال‌های گذشته همواره به دنبال ارتباط دو طرفه و متقابل با مشتریان خود بوده است، به همین دلیل تصمیم گرفتیم تا با ایجاد این مرکز، تجربه‌ لذت‌بخشی از خدمات موبایل را برای مشتریان خود فراهم کنیم. ما در این مرکز قصد داریم تجربه‌ای فراتر از یک سرویس به مشتریان سامسونگ ارائه کنیم، به طوری‌که از بودن در این مکان لذت ببرند و در این محل احساس آرامش داشته باشند.

جعفریه ادامه داد:

امروزه در سطح جهان، خدمات پس از فروش از حالت سنتی و کلاسیک خود خارج شده و سرویس‌های بیشتری را شامل می‌شود. براین اساس سامسونگ به عنوان رهبر بازار موبایل در دنیا، این وظیفه را برای خود قائل است که در این زمینه نیز بازار را یک گام به جلو حرکت دهد.

علیرضا رضوی، مدیرعامل شرکت توسعه چارسو و مدیر بازار چارسو، درباره راه‌اندازی مرکز خدمات تلفن همراه سامسونگ گفت:

مرکز خدمات تلفن همراه سامسونگ در مجتمع چارسو بزرگترین و بهترین دفتر خدمات پس از فروش شرکت سامسونگ با داشتن امکانات متعدد وتجهیزات مدرن است.

بازار چارسو با ایجاد زیرساخت‌هایی مانند پردیس‌های هنری و سینمایی، فودکورت، فضای تفریحی و پارکینگ وسیع، به محلی مناسب برای خرید لذت‌بخش و در خور شان خانواده‌های ایرانی تبدیل شده است و کاربران و مشتریان سامسونگ می‌توانند در حین استفاده از خدمات مرکز پشتیبانی سامسونگ از بخش‌های مختلف بازار چارسو برای راحتی بیشتر استفاده کنند.

قابلیت‌های مرکز جدید خدمات تلفن همراه سامسونگ در مجتمع چارسو به شرح زیر است:

مرکز خدمات تلفن همراه سامسونگ در مجتمع چارسو بزرگترین و بهترین دفتر خدمات پس از فروش شرکت سامسونگ با داشتن امکانات متعدد وتجهیزات مدرن است.

  1. دریافت مشاوره خرید تخصصی و دقیق از مشاوران و افراد متخصص حاضر در مرکز
  2. خرید انواع گوشی هوشمند و گجت‌های شرکت سامسونگ
  3. تعمیر محصول در سریعترین حالت ممکن و تعمیر کمتر از یک ساعت برای محصولاتی که مشکل جدی نداشته باشند
  4. استفاده از سایر بخش‌های مرکز پشتیبانی همچون: استفاده از گجت‌های پوشیدنی و واقعیت مجازی شرکت سامسونگ
  5. دارا بودن اسمارت آکادمی (Smart Academy) برای آموزش هدفمند مراجعین بر اساس سن و سال

شما می‌توانید برای بازدید و استفاده از  خدمات این مرکز، هر روز از ساعت 11 الی 17 به این دفتر مراجعه کنید. نظر شما درباره مرکز خدمات تلفن همراه سامسونگ در شهر تهران چیست؟

.

منبع: تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    قیمت موبایلاش بیشتر از جاهای دیگست؟ مثل نمایندگی علائدین؟ من میخوام s7 بخرم

    پاسخ

    سلام
    قیمت در این فروشگاه تفاوتی با سایر نمایندگی های اصلی ندارد

    پاسخ