;
coinex

تعدادی از کاربران گوشی هوشمند گوگل پیکسل در اتصال با LTE به مشکل برمی‌خورند

گوشی هوشمند گوگل پیکسل در اتصال با LTE مشکل دارد

تعدادی از کاربران گوشی هوشمند گوگل پیکسل در اتصال با LTE به مشکل برخورده‌اند.

گوگل پیکسل و گوگل پیکسل ایکس ال اولین گوشی‌هایی هستند که توسط کمپانی بزرگ گوگل به بازار معرفی شدند. این گوشی‌ها توسط شرکت HTC تولید می‌شوند و به اندروید 7.1 نوقا مجهز هستند. از آنجایی که این گوشی‌ها توسط گوگل طراحی‌ شده‌اند از به‌ روزترین ابزار اندرویدی مانند دستیار گوگل، بهره‌مند هستند. در یک گزارش که سایت فون آرنا به بررسی این گوشی پرداخته بود با توجه به دوربین پشتی قدرتمند آن به آن امتیاز 9 را داده بود.

در حالی ‌که در بررسی‌های اولیه‌ی آن ها مشکل خاصی در این گوشی‌ها به چشم نمی‌خورد، تعدادی از کاربران گوشی هوشمند گوگل پیکسل از اشکال در اتصال به اینترنت در هنگام استفاده از شبکه 4G شکایت کردند. به عنوان مثال تعدادی از کاربران آمریکای شمالی و کانادایی این گوشی که از سرویس Band 4 برای اتصال به اینترنت استفاده می‌کردند، هنگام برقراری اتصال به مشکل برخوردند. با این حال به صورت شگفت انگیزی Band 4 که برای اپراتورهای AT&T, T-Mobile و Verizon هم سرویس ارائه می‌دهد برای کاربران آمریکایی گوشی گوگل هیچ مشکلی به ارمغان نیاورده است.

این مشکل برای تعداد کمی از کاربران گوشی هوشمند گوگل پیکسل به وجود آمده است. شرکت Claro در آمریکای شمالی نیز جزو این دسته از سرویس‌های ارائه‌دهنده‌ خدمات است که با این مشکل گوشی گوگل سر و کار دارند. در کانادا نیز Telus و Bell به این مشکل برخورده‌اند. گوگل با اینکه وجود این مشکل را تأیید کرده است؛ اما دلیلی برای به وجود آمدن آن بیان نکرده است. چشم امید کاربران گوگل پیکسل برای رفع این مشکل به آپدیت جدید سیستم عامل این گوشی است تا در آن این مشکل به نوعی بر طرف شده باشد. از آنجایی که Claro برای ارائه دادن سرویس‌های خود به 4 Band وابسته است، کاربران گوشی‌های گوگل که از خدمات این شرکت برای استفاده از اینترنت استفاده می‌کنند باید تا آن موقع که گوگل این مشکل را برطرف کنند برای استفاده از این ویژگی گوشی هوشمندشان صبر کنند.

.

منبع : phoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر