;
coinex

شماره سریال گوشی گلکسی اس 8 ؛ گلکسی نوت جدیدی نیز در دست ساخت!

شماره سریال گوشی گلکسی اس 8

شماره سریال گوشی گلکسی اس 8 مشخص شد و بنا به گزارش‌ها، گلکسی نوت جدیدی با شماره مدل SM-N950 نیز در حال ساخت است.

پس از انتشار گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اج در سال 2015 و همچنین گلکسی اس 7 و اس 7 اج در سال جاری، هم اکنون نیز سامسونگ در حال کار بر روی دو مدل از گلکسی S8 است که با توجه به تولیدات سال‌های قبل کمپانی جای تعجبی ندارد؛ اما با توجه به شایعات اخیر، چیزی که باعث تعجب می‌شود این است که هر دو مدل جدید گلکسی دارای صفحه نمایش منحنی هستند. بنابراین ممکن است در سری‌های جدید شاهد نسخه معمولی و نسخه edge نباشیم.

از آنجایی که گلکسی S7 و S7 edge به ترتیب با شماره مدل‌های SM-G930 و SM-G935 بودند، فرض را بر این می‌گیریم که شماره سریال گوشی گلکسی اس 8 شامل SM-G940 و همچنین SMG-945 خواهند بود. به هرحال این فقط یک حدس و گمان است.

ایوان بلاس (وبلاگ نویس آمریکایی و افشاگر معروف دنیای دیجیتال) اعلام کرد که شماره سریال گوشی گلکسی اس 8 در مدل های مختلف آن، SM-G950 و SM-G955 خواهد بود.

جالب است بدانید که ایوان بلاس، همچنین اشاره کرد که سامسونگ در حال کار بر روی یک مدل SM-N950 است که تنها می‌تواند یک گلکسی نوت جدید باشد (وی فرض خود را بر این گرفته که همواره گلکسی نوت ها دارای مدل‌های SM-N930, SM-N920 و … بوده‌اند).

البته که هیچ گونه بحث و حرفی درباره نام و قابلیت‌های گلکسی نوت بعدی نبوده‌ است؛ اما می‌توان حدس زد که پس از فاجعه نوت 7 و اتفاقات پیرامون آن، سامسونگ قصد دارد تا با این دستگاه یک شروع تازه داشته باشد. همچنین ما حدس می‌زنیم که نسل جدید گلکسی نوت ها در نیمه دوم سال 2017 میلادی پس از عرضه سری جدید گلکسی S8 در نیمه اول سال، عرضه خواهد شد. حال باید منتظر ماند و دید که آیا این حدس و گمان‌های کاربران درست است یا خیر.

.

منبع : phoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر