;
coinex

برنامه واقعیت مجازی یوتیوب برای اندروید اکنون آماده دریافت از طریق پلی استور است

برنامه واقعیت مجازی یوتیوب

برنامه واقعیت مجازی یوتیوب برای اندروید اکنون آماده دریافت از طریق پلی استور است. واقعیت مجازی، فناوری مهم این روزهاست، از این رو شرکت‌ها در تلاشند تا با تولید محصولات جدید، تجارب همه ‌جانبه‌ای را برای مشتریان خود به ارمغان بیاورند.

غول موتورهای جست‌وجو یعنی گوگل نیز از قطار این تکنولوژی جدید جا نمانده است و تصمیم گرفته تا امکان جدیدی را تحت سیستم‌عامل اندروید برای کاربران ارائه دهد تا آنان نیز بتوانند فناوری واقعیت مجازی را تجربه کنند.

برنامه جدید واقعیت مجازی یوتیوب که در پلی استور گوگل منتشرشده، فیلم‌ها را در سیستم‌عامل اندروید به فناوری واقعیت مجازی تبدیل می‌کند و به کاربران اجازه می‌دهد تا دنیای سه ‌بعدی را به ‌وسیله یوتیوب تجربه کنند.

باید در نظر داشته باشید که این تجربه واقعیت مجازی فعلا برای دستگاه Daydream View قابل‌استفاده است، البته گوگل قصد دارد تا این امکان را برای دیگر دستگاه‌های خود نیز فراهم کند.

این برنامه اندروید به کاربران اجازه می‌دهد تا به تماشای فیلم‌های سه‌بعدی 360 درجه گرفته تا فیلم‌های مستطیل شکل استاندارد، بنشینند. همچنین واقعیت مجازی یوتیوب دارای یک طراحی خاص به نام ” حالت تئاتر ” است که می‌تواند برای تماشای هر فیلم استاندارد در صفحه ‌نمایش بزرگ مجازی خود استفاده شود.

اگر چه واضح است که گوگل در زمینه واقعیت مجازی بسیار جدی است؛ اما مطمئن نیستیم که داشتن یک برنامه جداگانه برای ویدیوهای واقعیت مجازی تحت سیستم‌عامل اندروید ایده مناسبی باشد. برعکس بهتر بود تا این ویژگی در کنار ویدیوهای معمولی در برنامه اصلی یوتیوب و در یک  طبقه ‌بندی متفاوت قرار می‌گرفت.

به ‌هر حال، اگر به تجربه واقعیت مجازی علاقه دارید و صاحب دستگاه Daydream View و یک تلفن گوگل پیکسل هستید، پس می‌توانید برنامه جدید واقعیت مجازی یوتیوب را امتحان کنید.

.

منبع : phoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر