;
coinex

تصاویر و مشخصات گوشی میزو پرو 7 لو رفت

تصاویر و مشخصات گوشی میزو پرو 7 لو رفت

مشخصات گوشی میزو پرو 7 فاش شد. گوشی هوشمند جدید شرکت چینی میزو، پرچمداری با نام میزو پرو 7 است. امروز مشخصات سخت افزاری و تصاویری از این اسمارت فون که دارای صفحه نمایشی بدون حاشیه است توسط شبکه اجتماعی ویبو منتشر شد. در ادامه با تکرا همراه باشید.

اوایل ماه میلادی جاری شاهد رونمایی شرکت شیائومی از گوشی هوشمند می میکس بودیم. این اسمارت فون که سر و صدای زیادی ایجاد کرد و توانست دوستداران دنیای تکنولوژی و موبایل را غافلگیر کند. گوشی اندرویدی شیائومی می میکس از شرکت چینی شیائومی در حال حاضر با 84.16 درصد نسبت صفحه به بدنه، دارای کمترین حاشیه در میان موبایل‌های دنیا است. همچنین محموله اول می میکس با فروش سریع و در ظرف چند ثانیه توانست رکوردی برای فروش سریع نیز برای خود ثبت کند.

تصاویر و اطلاعات سخت افزاری گوشی هوشمند میزو پرو 7 در شبکه اجتماعی ویبو منتشر شده است. موبایل میزو پرو 7 یک گوشی هوشمند بدون حاشیه صفحه نمایش است.

چند روز گذشته در سایت تکرا شاهد خبری مبنی بر آماده شدن شرکت میزو برای رقابت با شیائومی می مکس بودید. شرکت چینی میزو یکی از غول‌های نو ظهور صنعت موبایل در کشور چین است و توانسته است با تولید محصولاتی با کیفیت و با قیمت بسیار مناسب طرفداران زیادی را به سمت خود جذب کند.

طبق ادعای میزو و انتشار مشخصات گوشی میزو پرو 7 در فضای آنلاین، این شرکت قصد دارد موبایل هوشمندی با نسبت 100 درصدی صفحه نمایش به حاشیه یا موبایلی بدون حاشیه را تولید کند که به همین سبب باید شاهد یک اسکنر التراسونیک از شرکت آمریکایی کوالکام در زیر صفحه نمایش آن، به عنوان اسکنر اثر انگشت باشیم. شایان ذکر است که طبق شایعات قرار است از اسکنر التراسونیک در نسل بعدی آیفون یعنی آیفون 8 از شرکت اپل استفاده شود.

میزو پرو 7 رقیبی سرسخت برای شیائومی می میکس؛ جدالی از دیار چین

تصاویر و اطلاعات سخت افزاری گوشی هوشمند میزو پرو 7 در شبکه اجتماعی ویبو منتشر شده است. موبایل میزو پرو 7 یک گوشی هوشمند بدون حاشیه صفحه نمایش است.

شرکت میزو قصد دارد دنیای موبایل‌های هوشمند را در صفحه نمایش به نفع خود تغییر دهد و اگر در اسمارت فون میزو پرو 7 شاهد صفحه نمایشی با نسبت 100 درصد نمایشگر به بدنه باشیم، باید بگوییم می میکس ضربه سنگینی خواهد خورد و به صورت کامل برگ برنده این رقابت را به رقیب چینی خود واگذار خواهد کرد. گوشی هوشمند  Pro 7 از شرکت میزو طبق اطلاعات منتشر شده در شبکه اجتماعی چینی ویبو در دو مدل با قیمت‌های متفاوت عرضه خواهد شد. یکی از مدل‌های پرو 7 دارای 6 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی است که با قیمت 396 دلار آمریکا و مدل دیگر دارای 6 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی است که با قیمت 454 دلار آمریکا در بازارهای جهانی عرضه خواهند شد.

در ادامه شاهد مشخصات گوشی میزو پرو 7 هستید:

//i-cdn.phonearena.com/images/articles/264985-image/The-previously-leaked-borderless-Meizu-phone-is-said-to-be-the-Pro-7.jpg

  • ضخامت 5.6 میلی‌متر (فوق باریک)
  • صفحه نمایش 5.62 اینچی از نوع سوپر امولد با وضوح تصویر 1080×2160 پیکسل و نسبت 100 درصدی نمایشگر به بدنه
  • 6 گیگابایت حافظه رم
  • حافظه داخلی 64 و 128 گیگابایت
  • دوربین سلفی با کیفیت 8 مگاپیکسل
  • حسگر اثر انگشت التراسونیک
  • بهره گیری از سیستم شارژ سریع اختصاصی شرکت میزو یعنی mCharge 4.0 ( شارژ 0 تا 100 در 40 دقیقه)
  • سیستم عامل اندروید 7 همراه با رابط کاربری فلیم نسخه 5.1

در ادامه شاهد تصاویر جدید منتشر شده از تلفن هوشمند میزو پرو 7 هستید:

انتظار می‌رود شرکت چینی میزو در تاریخ 24 دسامبر سال جاری (4 دی ماه) از هر دو مدل گوشی میزو پرو ۷ خود رونمایی کند. باید دید تا این زمان دیگر چه اطلاعات و عکس‌هایی از این تلفن هوشمند خارق العاده و جنجالی منتشر خواهد شد.

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر