;
coinex

بازدید از برنامه GrubHub به ‌شدت کاهش یافت

بازدید از برنامه GrubHub

بازدید از برنامه GrubHub در پی پیام درون شرکتی مدیرعامل این برنامه در مورد دونالد ترامپ به ‌شدت کاهش یافت. در ادامه با تکرا همراه باشید.

برنامه GrubHub یکی از بهترین برنامه‌های موجود در زمینه سفارش غذا از طریق تلفن‌های هوشمند است؛ اما در حال حاضر، این شرکت باید با مشکل مهمی دست‌ و پنجه نرم کند. سه‌شنبه گذشته انتخابات ریاست جمهوری در ایالات ‌متحده انجام شد و همان ‌طور که همه شما باخبر هستید آقای دونالد ترامپ رئیس‌ جمهور منتخب این کشور شناخته شد. این انتخابات دیوانه کننده ترین انتخاباتی است که تاکنون دیده‌ایم و سر و صدای زیادی نیز کرده است. یک از این سر و صداها موضوع مدیرعامل داخلی GrubHub یعنی مت مالونی است.

در طول انتخابات، موضوعی که در اطراف کمپین ترامپ شنیده می‌شد، انتشار پیام‌های نفرت و خشونت از سوی حامیان این کمپین بود. موافق باشید یا مخالف، برخی از مردم این‌ چنین احساس می‌کردند و برخی دیگر نه. مت مالونی یک از افرادی بود که احساس می‌کرد کمپین ترامپ دارای رفتار و سخنان تنفر آمیزی است و در مدت کوتاهی پس از انتخابات یادداشتی داخلی به تمام کارکنان شرکت GrubHub ارسال کرد مبنی بر این‌ که، شرکت نمی‌ تواند جملات نفرت انگیز منتشر شده توسط این کمپین را تحمل کند.

با این‌ حال، اینجا بود که همه ‌چیز به ‌طور باور نکردنی پیچیده شد. در بخشی از ایمیلی که مالونی ارسال کرده بود آمده است؛ اگر برخلاف این موضوع فکر می‌کنید استعفای خود را به همین ایمیل ارسال کنید، زیرا دیگر جایی در این شرکت ندارید.

اگر از این بخش این ‌طور متوجه شدید که منظور مالونی استعفای کسانی است که به ترامپ رأی داده‌اند، باید بگوییم که درست مانند تمام کسانی که این پیام را خوانده‌اند، فکر کرده اید. مالونی تأکید کرده که به‌ هیچ‌ وجه منظورش از این پیام این‌ چنین نبوده و منظورش اشاره به مبارزه برای عزت و حق خود به ‌منظور ساختن زندگی بهتر برای خود و خانواده خود در ایالات ‌متحده بوده است.

به نظر می‌رسد تلاش‌های مالونی برای کنترل این آسیب و از بین بردن این خبر کافی نبوده است. بسیاری از کاربران به فروشگاه برنامه‌های اپل رفتند و همراه با “#boycottgrubhub” (هشتگ ” تحریم Gurbhud “) به این برنامه فقط یک ستاره دادند.

در حال حاضر برنامه GrubHud در رتبه ‌بندی ستاره‌ای دارای 1 و ½ از 5 ستاره است و کاربران نظراتی مانند : بدترین شرکت دنیا تاکنون، این شرکتی نیست که با آن تجارت کنید و یا مت مالونی باید کناری گیری کند، را برای برنامه نوشته‌اند. مالونی یک مصاحبه مطبوعاتی را روی وب‌ سایت GrubHub منتشر کرده که در آن می‌گوید: شرکت برای کارمندان خود به دلایل سیاسی یا باورهای آن‌ها تبعیضی قائل نشده است. با این‌ حال به نظر می‌رسد این اتفاق مانند ماده آتش‌ زایی بود که به راحتی از دستان شرکت رها شد.

.

منبع: phoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر