;
coinex

اضافه شدن احراز هویت دو مرحله ای به برنامه واتساپ به ‌واسطه به روزرسانی نسخه بتا

اضافه شدن احراز هویت دو مرحله ای به برنامه واتساپ به ‌واسطه به روزرسانی نسخه بتا

اضافه شدن احراز هویت دو مرحله ای به برنامه واتساپ اتفاقی بود که در به روزرسانی جدیدی که البته هنوز در نسخه بتا و یا آزمایشی قرار دارد، افتاده است. در ادامه با تکرا همراه باشید.

در نسخه 2.16.341 برنامه پیام‌ رسان محبوب واتساپ، دارای احراز هویت دو مرحله‌ای شده است. این ویژگی در حال حاضر فقط در نسخه بتا این برنامه موجود است؛ اما به‌ زودی با انتشار نسخه کامل، این ویژگی به برنامه اضافه خواهد شد. این گزینه به دیگر منوهای برنامه مانند حریم شخصی، امنیت و حذف حساب واتساپ اضافه ‌شده است.

تائید دو مرحله‌ای نیاز به رمز عبوری دارد که هنگام ثبت شماره تلفن خود وارد کرده‌اید. همچنین کاربران باید ایمیلی که زمان بازنشانی کد ورود شش‌ رقمی استفاده کرده‌اند را وارد کنند؛ اما بعد از تکمیل ثبت ‌نام، هیچ ‌کس بدون داشتن رمز عبور و ایمیل حساب شما، قادر به استفاده از حساب واتساپ شما نخواهد بود.

ویژگی بعدی، امکان پخش پیام های صوتی واتساپ در پس‌ زمینه است که در این نسخه بتا ارائه ‌شده است. بنابراین می‌توانید در حالی ‌که پیام صوتی در حال پخش است، پنجره گفتگو را تغییر داده و یا برنامه دیگری را باز کنید.

هیچ اطلاعاتی درباره زمان خارج شدن برنامه از حالت بتا وجود ندارد؛ اما درست بعد از آن، نسخه کامل برنامه در اپ استور قابل دریافت خواهد بود. در همین حال، کاربران نسخه بتا واتساپ می‌توانند هم‌ اکنون ‌به روزرسانی این برنامه را از پلی استور گوگل برای اندروید دریافت کنند.

.

منبع : phoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر