coinex
راهنمای خرید تکراتو

گلکسی S8 احتمالا اولین گوشی سامسونگ باشد که به نمایشگر حساس به فشار مجهز خواهد بود

گلکسی S8 احتمالا اولین گوشی سامسونگ باشد که به نمایشگر حساس به فشار مجهز خواهد بود

گلکسی S8 ممکن است اولین گوشی هوشمند سامسونگ باشد که به نمایشگر حساس به فشار مجهز خواهد شد.

سامسونگ به ‌دنبال معرفی قابلیت تکنولوژی نمایشگر حساس به فشار یا فورس تاچ به مدلهای گلکسی S8 است و در حال حاضر مشغول آزمایش این تکنولوژی برای این دستگاه‌ها است. محبوبترین گوشی‌ها با روش ورودی حساس به فشار گوشی‌های آیفون بوده (مانند 6 اس و صفحه نمایش لمسی سه بعدی آن)؛ اما شرکت‌های دیگری مانند هواوی نیز در بازار دارای چنین گوشی‌های رده بالایی هستند.

حساسیت به فشار یا فورس تاچ توسط اپل به محبوبیت دست یافت البته قبل از اپل شرکت چینی هواوی از این تکنولوژی در محصول خود استفاده کرده بود. به‌نظر می‌رسید که گوگل توجه ویژه‌ای به این قابلیت داشته باشد و حتی آخرین نسخه از سیستم‌عامل خود را با ویژگی‌های متناسب با آن معرفی کند؛ ولی متاسفانه این اتفاق رخ نداد.

یکی از عرضه کنندگان سامسونگ می‌گوید: ” سامسونگ تاحدی در فکر تطبیق تکنولوژی فورس تاچ بواسطه گوشی گلکسی اس 8 است؛ اما انطباق کاملش در یک یا دو سال دیگر خواهد بود. این موضوع که سایر سازندگان گوشی های هوشمند اندرویدی این تکنولوژی را گسترش داده تا به بالا بردن رابط کاربری کمک کند، مستلزم صرف زمان است.

گوگل به اصطلاح میانبرهای برنامه‌ای با اندروید نوقا معرفی کرده است که اساسا فقط نیاز به یک فشار طولانی دارند؛ اما تکنولوژی فورس تاچ روش ریزدانه تری برای کنترل رابط کاربری با تکنولوژی حساس به فشار است.

یکی از مدیران اجرایی سامسونگ، از رسیدن تکنولوژی فورس تاچ به پرچمدارانشان ” در آینده نزدیک” خبر داد. هر چند که ممکن اضافه کردن این قابلیت به گوشی های میان رده زمان ببرد؛ اما یک منبع دیگر به نمایشگر گلکسی S8 به عنوان یک نمایشگر حساس به فشار اشاره کرده است.

ما این داستان را برای گلکسی اس 7 هم شنیده‌ بودیم؛ اما گوشی سامسونگ گلکسی اس 8 ظاهرا به طور کامل، طراحی مجدد خواهد شد. بنابراین نمایشگر فورس تاچ شانس بیشتری دارد تا در این پرچمدار سامسونگ رخ نشان دهد. در هر صورت احتمالا گلکسی اس 8 اولین گوشی مجهز به نمایشگر حساس به فشار سامسونگ خواهد بود

.

منبع : phoneArena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر