;
coinex

سامسونگ ساختار ساعت هوشمند گیر اس 3 را تشریح کرد

سامسونگ ساختار ساعت هوشمند گیر اس 3 را تشریح کرد

شرکت سامسونگ در یک مقاله ساختار ساعت هوشمند گیر اس 3 را تشریح کرد. در ادامه با ما همراه باشید.

شرکت سامسونگ در چند روز آینده ساعت هوشمند خود، گیر اس 3 (Gear S3)، را به بازار ارائه خواهد کرد. در حالی که این روز ها سامسونگ در حال آماده سازی مقدمات معرفی ساعت هوشمند خود به علاقه مندان است، این شرکت اطلاعاتی از جزئیات اجزای تشکیل دهنده‌ این گجت را منتشر کرده است.

سامسونگ برای معرفی اجزای ساعت خود اطلاعاتی از آن را در قالب مقاله‌ای به چاپ رسانده است. سامسونگ در این مقاله با عنوان “بگذارید Gear S3 تیک تاک کند” ساعت خود را کالبد شکافی می‌کند و در مورد ریزترین قطعات تشکیل دهنده‌ این ساعت هوشمند توضیح می‌دهد. البته از الان هم می‌شود گفت؛ واضح است که این ساعت از آن جایی که مکانیکی نیست، تیک و تاک نمی‌کند!

بر اساس آنچه در این مقاله به چاپ رسیده است، بدنه‌ ساعت هوشمند گیر اس 3 از استیل ضد زنگ 316L ساخته شده است. این مدل از استیل به طور معمول در ساعت‌های مچی به کار گرفته می‌شود. بدنه‌ استیل باعث می‌شود که این ساعت برخلاف ساعت‌های هوشمند اسپرت، ظاهر شیک ‌تری داشته باشد و شما بتوانید آن را با لباس‌های رسمی هم استفاده کنید.

ساعت هوشمند گیر اس 3 برای صفحه نمایش خود از نمایشگر 1.3 اینچی سوپر آمولد (super AMOLED) بهره می‌برد. این صفحه نمایش رزولوشن 360*360 پیکسلی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. با این که میزان رزولوشن گیر S3 با ساعت قبلی سامسونگ یعنی گیر S2 یکسان است؛ اما مدل S3 صفحه نمایش بزرگتری به نسبت نسل قبلی خود دارد. تمام صفحه‌ ساعت هوشمند سامسونگ گیر اس 3 با پوشش Gorilla Glass SR محافظت می‌شود. این محافظ صفحه از طرف شرکت کورنینگ، مخصوص گجت های پوشیدنی ساخته شده است.

این ساعت برخلاف ساعت سامسونگ گیر S2 مجهز به جی پی اس است که می‌تواند برای علاقمندان به پیاده روی و ورزش در طبیعت بسیار کاربردی باشد. جی پی اس ساعت هوشمند Gear S2 دارای قابلیت SOS است که می‌تواند به کاربر در هر زمانی مکان تقریبی را نشان دهد.

این ساعت جدید سامسونگ مانند مدل‌های قدیمی این شرکت مجهز به فشارسنج، حسگر نور محیطی و حسگر ضربان قلب است. در مقاله‌ی چاپ شده‌ سامسونگ، به وجود شتاب سنج و ژیروسکوپ در این مدل اشاره‌ای نشده است؛ اما انتظار می‌رود که این قابلیت‌ها نیز با توجه به باتری 300 میلی آمپری در این ساعت هوشمند گنجانده شده باشد.

سازندگان این ساعت با ثبت کد IP68 به شما این امکان را می‌دهند که بتوانید با خیال راحت از این ساعت هنگام کارهای روزمره استفاده کنید. و در مورد نفوذ گرد و خاک و ریختن کمی آب بر روی این ساعت نگران نباشید؛ اما این به آن معنا نیست که ساعت سامسونگ گیر S3 به طور کامل ضدآب است و لازم است هنگام کارهایی مانند شنا کردن آن را از دستتان در بیاورید.

اگر شما هم مایل هستید که بدانید چه چیزی داخل ساعت Gear S3 است می توانید عکس‌های زیر را مشاهده کنید (با کلیک کردن بر روی تصاویر آنها را در اندازه بزرگ مشاهده کنید)

.

منبع : phoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر