;
coinex

اچ تی سی به روسیه خواهد رفت؛ تائیدیه 4 گوشی جدید این کمپانی دریافت شد

اچ تی سی تاییده 4 گوشی هوشمند را برای فروش و عرضه در روسیه دریافت کرده است که یکی از آنها گوشی HTC 10 evo است

شرکت تایوانی اچ تی سی موفق شده است برای 4 گوشی خود در روسیه تاییده دریافت کند تا این اسمارت فون‌ها، راهشان به بازار روس‌ها باز کنند.

شرکت اچ تی سی طبق اطلاعات منتشر شده توسط یک منبع آگاه در توییتر توانسته است تاییده آژانس مخابراتی کشور روسیه را برای 4 گوشی هوشمند از جمله اچ تی سی دیزایر 650، گوشی HTC 10 evo، دیزایر 10 پرو و اچ تی سی One X10 را دریافت کند. به همین سبب باید گفت به زودی این موبایل‌ها وارد بازار این کشور خواهند شد.

اولین تاییده مربوط گوشی اچ تی سی دیزایر 650 یا همان اچ تی سی A17 است که جرو موبایل‌های میان رده تلقی می‌شود. دومین تاییده گرفته شده از آژانس رگولاتوری کشور روسیه مربوط به گوشی HTC 10 evo است که چندی پیش در ایالات متحده آمریکا با نام اچ تی سی بولت رونمایی شد.

گوشی HTC 10 evo یک موبایل میان رده قدرتمند است. این گوشی هوشمند در قلب خود پردازنده نسبتا قدیمی اسنپدراگون 810 را جای داده است. همچنین این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش 5.5 اینچی با وضوح تصویری کواد اچ دی، 3 گیگابایت حافظه رم و دوبین اصلی 16 مگاپیکسلی با قابلیت‌های ویژه  است.

سومین تاییده دریافت شده به گوشی اچ تی سی دیزایر 10 پرو اختصاص یافته است. این گوشی هوشمند را می‌توان یک موبایل پرچمدار و قدرتمند دانست که دارای سخت‌ افزاهای روز دنیا است. این تلفن هوشمند دارای نمایشگر 5.5 اینچی با کیفیت فول اچ دی است. همچنین دیزایر 10 پرو یک موبایل دو سیم کارت است که مجهز به پردازنده مدیا تک Helio P10، دوربین اصلی با کیفیت۲۰ مگاپیکسل و دوربین سلفی با کیفیت 13 مگاپیکسل است.

چهارمین موبایلی که تاییده آژانس مخابراتی کشور روسیه را دریافت کرده است، گوشی اچ تی سی One X10 نام دارد. نکته جالب در مورد این اسمارت فون، این است که هنوز توسط شرکت اچ تی سی به صورت رسمی معرفی نشده است. این موبایل هوشمند دارای صفحه نمایش 5.5 اینچی با کیفیت فول اچ دی، چیپست مدیاتک Helio P10 و 3گیگابایت حافظه رم، دوربین اصلی با کیفیت 13 مگاپیکسل همراه با لرزشگیر اپتیکال است.

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر