;
coinex

آپدیت جدید گوشی وان پلاس 3 به جای اندروید نوقا 7.0، سیستم عامل اکسیژن 3.5.5 را دریافت خواهد کرد

آپدیت جدید گوشی وان پلاس 3 به جای اندروید نوقا 7.0، سیستم عامل اکسیژن 3.5.5 را دریافت خواهد کرد

در آپدیت جدید گوشی وان پلاس 3 به جای اندروید 7.0 نوقا، سیستم عامل اکسیژن 3.5.5 را دریافت خواهد کرد. برای بررسی های بیشتر در ادامه با ما همراه باشید.

سازندگان گوشی وان پلاس پیش از این قول داده بودند که گوشی پرچمدار اخیر خود را تا آخر سال میلادی به سیستم عامل اندروید 7 نوقا مجهز می‌کنند. به نظر می‌رسد که تا آخر ماه نوامبر نسخه‌ آزمایشی این سیستم عامل، توسط شرکت سازنده منتشر شود.

اگر تا تاریخ 22 نوامبر (2 آذر) گوشی OnePlus 3T به بازارهای آمریکا و یک هفته پس از آن نیز در بازارهای اروپا عرضه شوند، انتظار می‌رود که این گوشی‌ها به صورت پیش فرض مجهز به نسخه‌ی بتای سیستم عامل اندروید نوقا 7.0 باشند.

تا آن زمان وان پلاس، ورژن آزمایشی دیگری را نیز برای وان پلاس ارائه خواهد کرد. اگر شما پیش از این از نسخه‌های قبلی OxygenOS beta را بر روی گوشی خود استفاده کرده باشید، می‌توانید نسخه‌ی 7 این سیستم عامل را برای گوشی خود دانلود کنید.

با وجود اینکه این سیستم عامل به اندازه‌ی اندروید نوقا 7.0 پیشرفته نیست؛ اما این آپدیت جدید نیز قابلیت‌های جدیدی را ارائه می‌دهد و از خیلی جهات از نسخه‌های قبلی‌اش بهتر است. در میان قابلیت‌هایی که در آپدیت جدید گوشی وان پلاس 3 ارائه شده، می‌شود به بهبود امنیت گوشی و تنظیم کننده‌ی صوتی نیز اشاره کرد که می‌توانید آن را در قسمت Settings / Sound / Audio settings بیابید.

وان پلاس همچنین سیستم جدید ثابت کردن پس زمینه را به گوشی خود اضافه کرده و از رنگ‌های متفاوتی در سیستم عامل جدیدش استفاده کرده است. این کمپانی همچنین برای گوشی خود برنامه‌ ساعت تعاملی طراحی کرده است. در کنار همه‌ی این قابلیت‌های جدید، بسیاری از مشکلات نسخه‌ی قبلی، در آپدیت جدید گوشی وان پلاس 3 بر طرف شده است.

برای مثال در ورژن های قبلی در بعضی از بازی‌ها هنگامی که گوشی در حالت افقی قرار می‌گرفت، صفحه نمایش برای مدتی سیاه می‌شد؛ ولی در این نسخه‌ی جدید این مشکل بر طرف شده است. علاوه بر این به بعضی اشکالاتی که مربوط به اجرا کننده‌ی سیستم عامل می‌شد نیز پرداخته شده است. انتظار می‌رود که این آپدیت جدید به بهبود عملکرد سیستم کمک کند.

 آپدیت جدید هم اکنون در سطح جهانی برای کاربران عرضه شده است و انتظار می‌رود که در چند روز آینده کاربران وان پلاس 3، گوشی‌های خود را به این نسخه به روزرسانی کنند. امیدواریم که اولین oxygenOS بر پایه‌ی اندروید 7.0 نوقا نیز توسط این شرکت منتشر شود.

.

منبع : phoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر