;
coinex

شناور یوفو شکل جت کپسول به آب انداخته می شود؛ اما نه تا سال 2018 میلادی!

شناور یوفو شکل جت کپسول به آب انداخته می شود؛ اما نه تا سال 2018!

شاید از این پس دیدن یوفوها به امری رایج و طبیعی تبدیل شود؛ اگر کمپانی ایتالیایی سازنده مینی قایق های بادبانی، جت کپسول (Jet Capsule)، بتواند شناور یوفو شکل خود را راهی دریاهای آزاد کند. اوایل سال جاری کمپانی جت کپسول از شناوری رونمایی کرد که مفهوم کلی یک خانه را تداعی می کرد. نسخه قبلی این ایده، اکنون به روز شده و بهبود یافته است. شناور یوفو 2.0 آماده خودنمایی است.

درست به مانند نسل قبلی، شناور یوفو 2.0 نیز اساسا یک قایق بشقاب پرنده ای شکل بوده که از فیبر کربن و فایبرگلاس ساخته شده است. یک اتاق خواب قرار گرفته در زیر این شناور به شما اجازه خواهد داد تا با ماهی های دریا، یک خواب رویایی را تجربه کنید. یک اتاق خواب فوق العاده زیبا که در زیر آب غوطه ور شده است!

شناور یوفو 2.0

نسخه دوم شناور یوفو کمی بزرگتر و جادارتر طراحی شده است. اولین مدل جت کپسول قطری برابر با 12.5 متر داشت در حالی که قطر شناور UFO 2.0 به 20 متر رسیده است.

این قایق دارای سه طبقه است. صبقه اول آن شامل آشپزخانه و حمام بوده و این در حالیست که در طبقه دوم یک حمام وان آب داغ، انتظارتان را می کشد. یک میز و صندلی و همچنین کنترل های حرکتی آن نیز در همین طبقه قرار گرفته است. در قایق یوفو 2 یک طبقه به صورت غوطه ور در آب طراحی شده است – اجازه دهید آن را طبقه 1- بنامیم – رویایی ترین قسمت این قایق شاید همین طبقه باشد.

 یک اتاق خواب به همراه یک حمام استاندارد، موجودیت این طبقه را تشکیل می دهند؛ اما در پیکره بندی های مختلف این قایق، تا 4 اتاق خواب نیز در نظر گرفته شده است. اتاق خواب هایی که تنها با یک پوشش شیشه ای، شما و آب های اطرافتان را از هم جدا می کند. بی شک زندگی کردن در عمق آب می تواند بسیار هیجان انگیز باشد!

کمپانی جت کپسول پیش بینی کرده که قایق یوفو 2 با داشتن یک موتور دوقلو بتواند تا به حداکثر سرعت 9 گره دریایی (10 مایل بر ساعت یا 16 کیلومتر بر ساعت) دست یابد. این خانه دریایی، نیروی الکتریسیته مورد نیاز خود را از ترکیب پانل های خورشیدی و انرژی باد تامین می کند. البته یک توربین آبی نیز به کمک آنها آمده و تامین نیرو را تضمین می کند. این منابع انرژی به یک پکیج متشکل از 16 باتری، متصل شده و نیروی تولید شده را در آنجا ذخیره می کنند.

شناور یوفو 2.0

علاوه بر استفاده از شناور یوفو 2 به عنوان یک خانه یا هتلی لوکس، این قایق می تواند به عنوان یک باشگاه ورزشی و یا حتی یک رستوران شناور مورد استفاده قرار گیرد.

کمپانی جت کپسول قصد دارد تا برای تامین منابع مالی و جذب سرمایه برای اجرایی شدن این ایده بلند پروازانه، کمپینی را در وب سایت کیک استارتر راه اندازی کند. شاید این جذب سرمایه برای ساخت قایق یوفو 2.0 تنها یک شب زمان ببرد! ایده بسیار جالبی است.

این کمپانی امیدوار است که اولین مدل های این قایق را برای اوایل سال 2018 راهی آب های آزاد کند. شاید برای تخمین زدن از قیمت این قایق یوفو شکل کمی زود باشد؛ اما ما حدس میزنیم که با رقمی در حدود 200 هزار دلار به دست خریداران خوش اقبال خود برسد.

.

منبع: newatlas

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر