;
coinex

ادوبی نسخه‌ جدید آکروبات ریدر را برای دستگاه‌های اندروید و ios منتشر کرد

ادوبی نسخه‌ جدید آکروبات ریدر را برای دستگاه‌های اندروید و ios منتشر کرد

ادوبی نسخه‌ جدید آکروبات ریدر (Acrobat Reader) را برای دستگاه‌های اندروید و ios منتشر کرد. در آپدیت جدید آکروبات ریدر ادوبی برای گوشی‌های موبایل، این برنامه بیش از پیش کاربردی شده است.

سازندگان این برنامه یک هفته مانده به بلک فرایدی (روزی است که فروشندگان محصولات خود را با تخفیف های قابل توجه به بازار عرضه می کنند) در آمریکا این برنامه را منتشر کردند تا کسانی که می‌خواهند در این روز از خرید کردن لذت ببرند، بتوانند رسیدهای خرید خود را راحت ‌تر از گذشته بایگانی کنند.

نسخه‌ جدید آکروبات ریدر برای دو سیستم عامل اندروید و ios منتشر شده است. این برنامه در نسخه‌ی اخیر خود مجهز به ابزار اسکن پیشرفته‌ای شده است که به کاربران این امکان را می‌دهد که مدارک خود را به راحتی اسکن کنند. عکس‌های رسیدهای دریافتی کاربران با استفاده از قابلیت این برنامه به حالت pdf ذخیره خواهد شد. با استفاده از این برنامه می ‌توان به راحتی فایل‌ های pdf را به اشتراک گذاشت و یا اینکه آن‌ ها را در حافظه‌ی گوشی ذخیره کرد.

در حقیقت این ویژگی جدید می ‌تواند کاربردی ‌تر از آن چیزی باشد که به نظر می‌رسد. شما می ‌توانید با استفاده از این برنامه مدارک، عکس‌ها، رسیدها، نوشته‌های ساده و حتی نوشته‌های روی تخته را به فایل پی دی اف تبدیل کنید. این برنامه همچنین به کاربر اجازه می ‌دهد که چندین مدرک را اسکن کرده و سپس آن‌ ها را در قالب یک فایل pdf در بیاورد و آن‌ ها را به ترتیب دلخواه خود در کنار هم قرار دهد.

سازندگان این برنامه ادعا کرده‌اند که با استفاده از نسخه‌ جدید آکروبات ریدر کاربران قادر خواهند بود که کیفیت عکس‌ های خود را بالا ببرند. با استفاده از ابزار موجود در این نسخه‌ جدید قبل از آن که عکس‌ ها را به pdf تبدیل کنید، می ‌توانید مرز میان اجزا تصویر را بهبود ببخشید، چشم انداز های موجود در عکس را تصحیح کنید و متن‌ های داخل عکس را واضح کنید. با استفاده از این قابلیت pdf های تولید شده کیفیت بالاتری خواهند داشت.

نکته‌ی مهم‌تر درباره‌ این برنامه این است که استفاده از قابلیت‌های اضافه شده در این برنامه بسیار آسان هستند. تنها کاری که لازم است انجام دهید این است که با استفاده از این برنامه از آنچه می ‌خواهید به pdf تبدیل شود، عکس بگیرید و بقیه‌ی کار را به گوشی خود بسپارید.

در اینجا لازم به ذکر است که هر عکسی که شما توسط این برنامه می‌گیرید توسط یک نرم افزار قوی به نام Adobe Sensei پردازش می‌شود. این سرویس هوشمند به صورت پیش فرض بر روی تمامی نسخه‌های Adobe Document Cloud از جمله برنامه‌ی موبایل آن قرار داده شده است.

.

منبع: PhoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر