;
coinex

ایوان بلاس : گوشی ال جی وی 30 قرار نیست دارای صفحه نمایش دومی باشد

گوشی ال جی وی 30

به گفته ایوان بلاس ظاهرا گوشی ال جی وی 30 قرار نیست دارای صفحه نمایش دومی باشد. برای بررسی بیشتر این موضوع در ادامه با تکرا همراه باشید.

ایوان بلاس نامی آشنا برای کسانی است که اخبار مربوط به گوشی های هوشمند آینده را دنبال می کنند، او صاحب یکی از معروف ترین حساب های کاربری در توئیتر است که به افشای اطلاعات گوشی های هوشمندی که قرار است در آینده به بازار بیایند می پردازد.

ایوان بلاس در جدیدترین اظهارنظر خود اعلام کرده است که گوشی ال جی وی 30 ظاهرا قرار نیست با صفحه نمایش کوچک ثانویه که پیشتر نمونه های آن را در نسل های گذشته گوشی های سری وی ال جی دیده بودیم عرضه شود، او گفته است که این صفحه نمایش کوچک و باریک قرار است با چیز دیگری جایگزین شود.

اگرچه این خبر می تواند طرفداران این برند و این سری را امیدوار کند که قرار است یک چیز بسیار بهتری را در گوشی ال جی وی 30 ببینند؛ اما با این وجود بلاس هیچ گونه جزئیاتی را هنوز در مورد آن افشا نکرده است.

گوشی ال جی وی 10 اولین گوشی هوشمندی بود که شرکت ال جی آن را یک گوشی برای تولید کنندگان محتوا خطاب کرد و دارای ویژگی های جالبی بود که از جمله این ویژگی ها می توان به یک صفحه نمایش کوچک و باریک اشاره کرد.

آخرین گوشی از این سری هم گوشی ال جی وی 20 بود که شرکت ال جی دست به بهبودهای اساسی در این گوشی زد و هنوز هم صفحه نمایش ثانویه در آن نقش یکی از ویژگی های اصلی را بازی می کرد و با توجه به این که این ویژگی یکی از چیزهایی بود که طرفداران از آن به خوبی استقبال کرده بودند، به نظر نمی رسید به همین زودی ها بخواهد از این گوشی ها رخت بر بندد و از آن ها حذف شود.

بلاس این اطلاعات را بر اساس رندر های اولیه ای که از گوشی ال جی وی 30 به بیرون درز کرده، منتشر کرده است. اگر ایوان بلاس تاکنون یک سابقه درخشان در افشای اطلاعات گوشی های هوشمند از خود به جای نگذاشته بود، ما به سختی می توانستیم اطلاعاتی را بر پایه تصاویری از یک گوشی که هنوز 9 ماه تا معرفی آن باقی مانده است را باور کنیم.

اگر شما یک از کسانی هستید که به واسطه صفحه نمایش کوچک گوشی های سری وی به یکی از طرفداران آن تبدیل شده اید، هنوز لازم نیست نگران باشید. هنوز زمان زیادی باقی مانده است و شاهد اخبار و شایعات بسیار بیشتری در مورد گوشی ال جی وی 30 خواهیم بود. اگر هم ایوان بلاس درست گفته باشد و صفحه نمایش دوم و کوچک از طراحی این گوشی حذف شده باشد ممکن است در ماه های آینده باز هم نظر شرکت ال جی تغییر کند و این صفحه نمایش را به این گوشی بازگرداند.

نظر شما درباره حذف صفحه نمایش دوم در گوشی ال جی وی 30 چیست؟ به نظر شما آیا شرکت ال جی با حذف آن تصمیم درستی می گیرد و یا به این دلیل باید انتظار یک شکست را داشته باشد؟ در هر صورت بخش نظرات در اختیار شماست.

.

منبع : phoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر