;
coinex

کاربران سامسونگ گلکسی بتا نمی‌توانند از هدست Oculus Gear VR خود استفاده کنند

هدست Oculus Gear VR

کاربران سامسونگ گلکسی بتا نمی‌توانند از هدست Oculus Gear VR خود استفاده کنند. سامسونگ رسما برنامه گلکسی بتا خود را برای کاربرانی که می‌خواهند جدیدترین نسخه سیستم عامل اندروید را بر روی دستگاه خود استفاده و تست کنند معرفی کرد، ولی تعدادی از آداپتورهای قبلی از عوارض پیش بینی نشده‌ای برخوردارند.

در حالی که ممکن است گوشی شما با اجرای اکثر برنامه‌های جدید اندروید مشکلی نداشته باشد؛ اما آکیلس (شرکت سازنده هدست های واقعیت مجازی) یکی از آن ‌ها نیست. این نرم افزار هنوز برای پشتیبانی از اندروید نوقا به روزرسانی نشده است، کاربران زیادی نیز هم اکنون متوجه شده‌اند که تا زمانی که از برنامه بتا استفاده می‌کنند قادر به استفاده از هدست Oculus Gear VR نیستند. خب این موضوع یک مشکل اساسی برای بسیاری از کاربران است، کاربرانی که به شدت عاشق هدست گیر وی آر خود هستند، حتی بیش از اینکه بخواهند از جدیدترین و بهترین نسخه اندروید استفاده کنند.

ممکن است برایتان این سؤال پیش بیاید که چگونه می ‌توان به عقب برگشت؟ درواقع به راحتی این امر می‌تواند محقق می‌شود، شما می‌توانید با استفاده از برنامه بتا که سامسونگ با استفاده از آن قصد دارد تا تجربیات خوبی در اختیار کاربران قرار دهد، این کار را انجام دهید و پس از آن از برنامه خارج شوید.

به کمک این برنامه، دوباره اندروید مارشمالو بر روی گوشی شما نصب می‌شود، سپس پس از کمی صبر و گذراندن چند مرحله می‌توانید از آن استفاده کنید. اگر شما از روش‌های دیگری برای نصب اندروید نوقا استفاده کرده‌اید، باید Rom دستگاه گلکسی خود را برای بازگشت به نسخه قبلی سیستم عامل اندروید دوباره فلش کنید.

در حالی که این موضوع برای خیلی‌ها مشکل و نگران کننده است، باید به این نکته توجه نمود که به احتمال زیاد دستگاه‌های گلکسی از ارتقا رسمی به نسخه نوقا زیاد دور نیستند و به زودی این اتفاق خواهد افتاد و یا اینکه آکولوس پشتیبانی تازه‌ای از سیستم عامل جدید برای برنامه اندروید خود ارائه خواهد کرد.

کدام یک برای شما مهم‌تر است؟ ترجیح می‌دهید که از بهترین و جدیدترین نسخه اندروید استفاده کنید و یا با استفاده از هدست Oculus Gear VR لحظات هیجان انگیزی سپری کنید؟

.

منبع : Androidaouthority

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر