;
coinex

اچ تی سی 10 ایوو رسما معرفی شد؛ این دستگاه نسخه اروپایی اچ تی سی بولت است

اچ تی سی 10 ایوو رسما معرفی شد؛ این دستگاه نسخه اروپایی اچ تی سی بولت است

دقیقا نمی توان گفت که کمپانی اچ تی سی امسال دستگاه های زیادی را معرفی کرده؛ اما بی شک می توان به این موضوع اذعان داشت که این کمپانی در سال جاری، گوشی های جالبی را روانه بازار کرده است. گوشی اچ تی سی 10، پرچمدار این شرکت است که در ماه آوریل گذشته معرفی شد و چندی پس از آن نیز در دسترس قرار گرفت.

این کمپانی اندکی بعد گوشی های اچ تی سی دیزایر 10 پرو (HTC Desire 10 Pro) و اچ تی سی دیزایر 10 لایف استایل (Desire 10 Lifestyle) را عرضه کرد و گوشی اچ تی سی بولت نیز به تازگی رخ نشان داد.

به نظر می رسد که این سازنده گوشی های هوشمند تایوانی قصد ندارد تا نوار معرفی گوشی های خود را پاره کند. گوشی اچ تی سی 10 ایوو (HTC 10 evo) دستگاه دیگری از این کمپانی است که دیروز به طور رسمی معرفی شد. این دستگاه اساسا نسخه اروپایی گوشی اچ تی سی بولت به حساب می‌ آید.

اچ تی سی 10 ایوو از بدنه ای تمام فلزی ساخته شده و به نظر می رسد که با اچ تی سی بولت مشخصات یکسانی دارد؛ البته به گوشی HTC 10 نیز تا حدودی نزدیک است.

اچ تی سی 10 ایوو

مشخصات گوشی اچ تی سی 10 ایوو :

این دستگاه دارای یک صفحه نمایش کواد اچ دی 5.5 اینچی با رزولوشن تصویری 1440 در 2560 پیکسل است، 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی، فضای ذخیره سازی ان را تشکیل داده و مغز متفکر آن را یک پردازنده 8 هسته ای اسنپدراگون 810 با ساختار 64 بیتی شامل می شود.

گوشی HTC 10 evo انرژی مورد نیاز روزانه خود را از یک باتری 3200 میلی‌آمپر ساعتی تامین کرده که قادر است با استفاده از Quick Charge 2.0 کوالکام، به سرعت شارژ شود.

 در پنل پشتی نسخه اروپایی اچ تی سی بولت یک دوربین 16 مگاپیکسلی با دهانه دیافراگم f/2.0 و لرزشگیر اپتیکال قرار گرفته و در جلو برای دوستداران سلفی، یک دوربین 8 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. در این دستگاه سیستم های صوتی BoomSound نیز دیده می شود که صدایی باکیفیت را تولید خواهد کرد.

مدیریت بخش نرم افزاری در موبایل اچ تی سی 10 ایوو بر عهده سیستم عامل اندروید 7.0 نوقا است که بر بالای آن رابط کاربری Sense UI اچ تی سی خودنمایی می کند.

اچ تی سی 10 ایوو

این گوشی دارای کد حفاظتی IP57 برای جلوگیری از نفوذ آب و گرد و غبار بوده و پورت یو اس بی نوع C نیز در زیر آن جای گرفته است. اچ تی سی 10 evo با اندازه های 153.59 در 77.3 در 8.09 میلیمتر، تنها 174 گرم وزن دارد. این کمپانی تایوانی قصد دارد تا محصول جدید خود را تنها از طریق انلاین به فروش برساند که کمی عجیب به نظر می رسد؛ این شرکت برای اولین بار است که چنین چیزی را انجام خواهد داد.

قیمت اچ تی سی 10 ایوو هنوز مشخص نیست؛ اما احتمالا با رقمی بین 450 تا 500 پوند انگلیس در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

اچ تی سی 10 ایوو

اچ تی سی 10 ایوو

.

منبع: androidheadlines

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر