;
coinex

پرچم‌داران سامسونگ از سال 2018 به سیستم صوتی هارمان مجهز می‌شوند

پرچم‌داران سامسونگ از سال 2018 دارای سیستم صوتی هارمان

ممکن است پرچمداران سامسونگ از سال 2018 دارای سیستم صوتی هارمان شوند. برای بررسی بیشتر این موضوع در ادامه با تکرا همراه باشید.

طبق گفته سامسونگ در کنفرانس مطبوعاتی سئول، ممکن است تلفن‌ های هوشمند سری S از خانواده گلکسی در سال 2018 مجهز به سیستم صوتی هارمان شوند. این اطلاعات یک هفته پس از زمانی که سامسونگ شرکت هارمان را در یک معامله 8 میلیارد دلاری تصاحب کرد، منتشر شد.

در طول کنفرانس امروز سئول، رئیس بخش خودرو سامسونگ یعنی پارک جونگ هوان، اشاره کرد که ممکن است پرچمدار سری گلکسی اس در سال 2018 از آخرین تکنولوژی صوتی هارمان بهره‌ ببرد.

همچنین وی افزود: “اگر قرار باشد تلفن پرچم‌دار سری گلکسی اس  از آخرین تکنولوژی صوتی هارمان استفاده کند، اولین مدل آن سال 2018 عرضه خواهد شد.” با این تفاسیر می‌توان با کمی تردید گفت؛ سیستم صوتی سامسونگ گلکسی اس 8 ساخته هارمان خواهد بود.

شرکت بین‌ المللی صنایع هارمان برای سیستم ‌های صوتی خود شناخته شده است؛ اما جالب است بدانید که این شرکت یکی از ارائه ‌دهندگان بزرگ محصولات، به سازندگان خودرو است. در حالی ‌که سامسونگ بیان می‌کند هیچ علاقه‌ای به ساخت ماشین ندارد، اکنون تائید کرده که علاقه‌مند به همکاری با شرکت هارمان بر سر توسعه‌ این تجارت است.

به گفته سامسونگ، شرکت هارمان جذب زنجیره تامین شرکت‌های وابسته نمی‌شود و بعد از اتمام فرآیند نهایی خرید به ‌صورت یک شرکت مستقل باقی می‌ماند.

شرکت بین‌المللی صنایع هارمان یک نام تجاری چند ملیتی است که بیش از بیست برند دیگر مانند AKG، Studer و JBL را شامل می ‌شود. همچنین تکنولوژی صوتی این شرکت بر روی گوشی HTC One M8 گذاشته ‌شده است. البته لازم به ذکر است که این سیستم صوتی نسخه ویژه هارمان Kardon است.

.

منبع : PhoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر