;
coinex

برخی از مشخصات میزو پرو 7 به بیرون درز کرد؛ نمایشگر منحنی مجددا رخ نشان داد

برخی از مشخصات میزو پرو 7 به بیرون درز کرد؛ نمایشگر منحنی مجددا رخ نشان داد

میزو پرو 7 (Meizu PRO 7) یکی از گوشی های هوشمند چینی است که امسال شایعات فراوانی پیرامون آن در گردش است. این دستگاه که به تراشه اگزینوس 8890 مجهز شده و از یک نمایشگر منحنی استفاده خواهد کرد، قرار بود که در ماه سپتامبر (حدودا دو ماه قبل) معرفی شود؛ اما این اتفاق هرگز رخ نداد!

معاون ارشد کمپانی میزو می گوید که این اسمارت قون تا سال 2017 راه اندازی نخواهد شد. این موضوع می تواند به اندازه کافی تعجب آور باشد. این کمپانی چندی پیش گوشی Meizu PRO 6s را به جای گوشی میزو پرو 7 منتشر کرد؛ اما شایعات پیرامون مشخصات میزو پرو 7 تمامی ندارد.

چندی پیش تصاویری از این گوشی در فضای آنلاین منتشر شد. اگر نگاهی به تصاویر زیر بیندازید، دو رندر ارائه شده را خواهید دید که گفته می شود به گوشی میزو پرو 7 تعلق دارد و البته تصویر سوم به نظر می رسد زندگی واقعی این گوشی را که در دستان یک کاربر قرار گرفته، به تصویر کشیده است.

همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید، گوشی Meizu PRO 7 درست شبیه به سامسونگ گلکسی اس 7 اج دارای یک صفحه نمایش از دو طرف خمیده است. این سبک از طراحی نمایشگر، برای مدتی است که در بین کمپانی های سازنده به امر رایجی تبدیل شده است.

 گوشی هایی چون ویوو ایکس پلی 5، ویوو ایکس پلی 6، الفون اس 7 و برخی دیگر از موبایل های معرفی شده در سال جدید نیز چنین نمایشگر دو طرف خمیده ای دارند.

در بین مشخصات میزو پرو 7 یک نکته وجود دارد که احتمالا به آن توجه نکرده اید. این گوشی هوشمند با یک دکمه فیزیکی هوم در زیر صفحه نمایش همراه نشده است. این مورد یقینا می تواند کمی عجیب باشد.

همه گوشی های هوشمند میزو در چند سال گذشته، با دکمه چند منظوره mBack به عنوان یک علامت تجاری شاخص، همراه بوده اند؛ اما در اینجا یک کلید خازنی دایره ای قرار گرفته است. گوشی Meizu MX4 آخرین گوشی هوشمندی از برند میزو بود که بدون یک دکمه سخت افزاری در زیر صفحه نمایش عرضه شد. این دستگاه در سپتامبر 2014 وارد بازارهای جهانی شد.

مشخصات میزو پرو 7

.

منبع: androidheadlines

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر