;
coinex

افزایش مرگ بر اثر سلفی تبدیل به یک معضل جهانی شده است!

مرگ بر اثر سلفی

افزایش مرگ بر اثر سلفی یک پدیده جهانی است. اخیرا گزارش جدیدی منتشر شده و حاکی از آن است که 127 نفر هنگام گرفتن عکس سلفی در طول 29 ماه گذشته (تا پایان ماه سپتامبر) جان باخته‌اند.

60 درصد از این مرگ ‌ها در کشور هند و 6.3 درصد از آن در ایالات متحده آمریکا صورت گرفته است. در واقع مرگ بر اثر سلفی ، مرگی است که در آن اگر فرد جان باخته از خود سلفی نمی‌گرفت، هرگز دچار حادثه نمی‌شد و فوت نمی‌کرد.

به طور کلی، مطالعات صورت گرفته توسط دانشگاه کارنگلی ملون به همراه یکی از دانشگاه‌های هند، هشت عامل مشترک را در میان این مرگ‌ها نشان می‌دهد. این عوامل عبارتند از: ارتفاع، آب، ارتفاع و آب (مثل آبشارها)، قطار، اسلحه، اتومبیل، برق و حیوانات.

با وجود اینکه زن‌ها اغلب نسبت به مردها بیشتر از خود سلفی می‌گیرند؛ اما مردها قربانی 76 درصد از این ماجرا بوده‌اند. 70 درصد از فوت شدگان این حوادث 24 سال یا کمتر داشته‌اند. این موضوع نشان می‌دهد که در وهله اول افراد جوان‌ تر و کسانی که نزدیک و یا پس از سال 2000 متولد شده‌اند علاقه بیشتری به سلفی گرفتن دارند.

این گزارش باعث ایجاد یک نگاه علمی برای متمایز کردن یک سلفی خطرناک و یک سلفی غیر خطرناک شد. شما با کلیک بر روی لینک منبع می‌توانید آن را مشاهده کنید. ما اعتقاد داریم که دید منطقی و استفاده از عقل سلیم، راهنمای بهتری از مسائل علمی برای تشخیص یک سلفی خطرناک از سلفی غیر خطرناک است.

بدیهی است که راه رفتن بر روی یک ریل لرزان در طبقه 36 ام یک ساختمان کار خطرناکی است. همچنین مشخص است که سلفی گرفتن با یک مار زنگی کار عاقلانه‌ای نیست. اگر عاقلانه و منطقی عمل کنید، مطمئن باشید تا آخر عمر پس از گرفتن هر سلفی زنده و سالم خواهید ماند.

.

منبع : PhoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر