;
coinex

جانی آیو مانند گذشته در طراحی سخت افزار اپل مداخله نمی‌کند!

جانی آیو

در آخرین قسمت از تاک شو وبلاگ نویس قدیمی اپل جان گرابر ، مهمان برنامه، جیسون اسنل موسس SixColors، به طور مختصر به نقش فعلی جانی آیو، رئیس طراحی در غول تکنولوژی کوپرتینو اشاره کرد. آقای اسنل شنیده است که جانی آیو در حال حاضر به اندازه قبل در طراحی سخت افزار مداخله نمی‌کند؛ در عوض، او روی موضوعات مربوط به معماری مانند مقر اصلی اپل و فروشگاه‌‍‌های خرده فروشی این شرکت تمرکز کرده است. او در این موارد همکاری نزدیکی با آنجلا ارنتس، مقام ارشد اجرایی خرده فروشی اپل دارد.

اگر این حرف درست باشد، بدان معنا است که جانی آیو به طور مستقیم مغز متفکرِ تمامی نمایشگرهای آیفون 8 شایعه شده، نخواهد بود.

بر طبق برنامه ریزی انجام شده برای سال 2017، گفته می‌شود که این دستگاه دارای نمایشگر اولد با یک دکمه هوم لمسی مبتنی بر تاچ جاسازی شده است. با این حال، برخی ادعا می‌کنند که کتاب عکس “طراحی شده توسط اپل در کالیفرنیا” که اخیرا منتشر شده، بخشی از عقب نشینی طولانی آیو است.

به عنوان مثال، او در چند سال گذشته در تبلیغات اپل بسیار کم دیده شده و اغلب هم به عنوان صدای پس زمینه برای فیلم‌های طراحی محصول که در سخنرانی نشان داده می‌شود، حضور داشته است. همچنین او با وجود مقام بالای مدیر ارشد طراحی که در اختیار دارد، در تمام رویدادهای اپل نیز شرکت نمی‌کند.

همانند تمام امور داخلی اپل، بسیار سخت است که نسبت به چیزی کاملا مطمئن باشیم. حتی اگر جانی آیو خودش ساخت آیفون را انجام ندهد، کار او در طی این 20 سال، میراث ماندگاری را به جای خواهد گذاشت که تیم طراحی شرکت می‌توانند دنباله روی آن باشند.

.

منبع: phoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر