;
coinex

مقایسه حالت های زیباسازی عکس های سلفی سامسونگ گلکسی اس 7 اج با ال جی V20

مقایسه حالت های زیباسازی عکس های سلفی سامسونگ گلکسی اس 7 اج با ال جی V20

در این مقاله قصد داریم تا به مقایسه حالت های زیباسازی عکس های سلفی سامسونگ گلکسی اس 7 اج با ال جی V20 بپردازیم. برای بررسی بیشتر این موضوع جذاب با تکرا همراه باشید:

برای یک فرد بی طرفی که خارج از کره زندگی می‌کند، زمان زیادی طول نمی‌کشد تا متوجه وسواس کره جنوبی‌ها نسبت به زیبایی ظاهریشان شود. میزان این وسواس دقیقا چقدر است؟ به گفته برخی از منابع، کشور کره جنوبی بالاترین نرخ سرانه جراحی‌های پلاستیک نه تنها در آسیا بلکه در کل جهان را دارد.

تحت تاثیر کی پاپ ( پاپ کره ای) ، اکنون این مسئله یک صنعت چند میلیارد دلاری است که هیچ نشانی از کاهش رشد در آن دیده نمی‌شود. این وسواس از مدت‌ ها پیش در بازارها از جمله بازار مورد علاقه ما یعنی گوشی‌های هوشمند نفوذ کرده است.

اکنون برای مدت زمان زیادی است که گوشی‌های سامسونگ و ال جی که در کره جنوبی ساخته شدند و همچنین دستگا‌ه هایی که از چین می آیند حالت‌ های مختلف  زیبا کردن را در دوربین ‌های جلویی و حتی دوربین‌ های عقب داشته‌اند. صاف کردن پوست، لاغری صورت، اصلاح شکل صورت و حتی بزرگ کردن چشم کاربر، تنها برخی از دستکاری ‌هایی هست که در هنگام گرفتن سلفی می‌توانند بر روی صورت شما اعمال شوند. به راستی، چه زمانی مردم آرزوی واقع گرایی در تصاویر خودشان را داشته‌اند؟

اگر چه ما چندان شیفته عکس ‌های سلفی نیستیم اما هر از چند گاهی بنا به دلایلی چند عکس سلفی می‌گیریم! با توجه به اینکه شرکت ‌های سامسونگ و ال جی در میان تولید کنندگان محبوب تر در خارج از کره هستند، گمان می‌کنیم برای شما مقایسه حالت ‌های زیبایی در دو عدد از بهترین دستگاه‌های سامسونگ و ال جی یعنی گلکسی اس 7 اج (Galaxy S7 edge)  و V20 جالب باشد و به شما نشان می‌دهد تا چه حد این دو گوشی چهره شما را جذاب تر خواهند کرد.

گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج و V20 کدام نوع از حالت های زیبایی را دارند؟

اکنون این بسیار مهم است که توجه داشته باشید که گلکسی اس 7 اج تا حدی ویژگی‌ های زیبا سازی بیشتری نسبت به V20 دارد. ما ویژگی‌های زیر را داریم:

  • رنگ پوست: که پوست را رنگ پاشی می‌کند و شما از شر همه لکه‌های خود، معایب و عیوب پوست خلاص می‌شوید.
  • اسپات‌لایت: که جنبه‌های خاصی از صورت شما را برجسته می‌کند.
  • لاغر کردن صورت: که صورت شما را لاغر می‌کند.
  • چشم‌های بزرگ: که چشم‌های شما را مکانیابی می‌کند و تا حدی آنها را بزرگ می‌کند.
  • اصلاح شکل: که از کج شدن شکل جلوگیری می‌کند.

در این میان، کار کردن با حالت زیبایی ال جی V20 آسانتر است. شما فقط نوار لغزنده‌ای را دریافت می‌کنید که رنگ پاش را با رنگ صورت شما تطبیق می‌دهد و دارای 8 موقعیت است که بطور پیش فرض روی 4 تنظیم شده است. هموارسازی V20 و در معرض نور زیاد قرار دادن پوست، روش‌های تهاجمی تری در مقایسه با سامسونگ گلکسی اس 7 اج است که اثر مات کردن اسرار آمیز را برای صورت بکار می‌برد.

حال اجازه دهید ببینیم که چگونه این اثرات زیبایی در زندگی واقعی کار می‌کنند.

تصویر اول – سامسونگ گلکسی اس 7 اج

اجازه دهید ببینیم که چگونه گلکسی اس 7 اج در هنگامی که زیباسازی دوربین جلویی روشن و خاموش است رفتار خواهد کرد.

خوشبختانه شما می‌توانید به منظور دستیابی به یک مصالحه زیبا بین واقع گرایی و زیبا کردن سلفی، بسیاری از سطوح آن را تنظیم کنید. آنچه که در زیر مشاهده می‌کنید تا حدی خوب از آب در آمده است؛ ویژگی رنگ پوست، پوست را صاف کرده است، در حالیکه اسپات لایت قسمت راست صورت را به منظور جبران نور کم ، برجسته کرده است. تعداد کمی از چین و چروک‌ها به روشی که احتمالا خانم‌های قدیمی دوست دارند رفته‌اند!

تصویر اول – ال جیV20

در حال حاضر، آنرا در این نمونه مشاهده نخواهید کرد زیرا که پوست اولین مدل ما عاری از هر گونه لک و عیب می‌باشد، اما بعدا آنرا مشاهده خواهید کرد. با این حال به ماتی در قسمت لب پایینی توجه کنید که باعث می‌شود حقیقت پس پردازش آشکار شود.

تصویر دوم – سامسونگ گلکسی اس 7 اج

به گفته نویسنده این مقاله: “من از نظر خودم مرد خوشتیپی نیستم، اما به لطف گلکسی اس 7 اج، احساس می‌کنم که ممکن است لایک‌های زیادی در اینستاگرام دریافت کنم که باعث خواهد شد روحیه‌ام برای مقاصد اشتباهی بالا رود.” در نمونه زیر ما تلاش کرده‌ایم برای دستیابی به ظاهری طبیعی تر لاغری صورت، چشمان بزرگ و اسپات لایت را غیر فعال کنیم و تنها به رنگ صورت اجازه دادیم که افسون خود را انجام دهد. که بسیاری از لک‌ها و عیب‌های صورت را، به جهت استفاده در رسانه‌های اجتماعی مهار می‌کند. ویرایش چنان شدید نیست و برخی جزئیات بسیار ضروری مانند ریش مو را رها کرده است.

تصویر دوم – ال جی V20

با زیبا سازی ال جی V20، تصویر کمی اغراق آمیز شده‌ است. بیشتر پوست شخص به طور غیر طبیعی صاف و حتی شیری به نظر می‌آید، هر چند که رنگ پاشی کمی آشکارتر است. مات شدن موهای ریش چیزی نیست که خواهان آن باشیم اما باید آن را به خاطر رسانه اجتماعی قبول کنیم!

تصویر سوم – سامسونگ گلکسی اس 7 اج

جدای از رفع همه عیوب صورت، گلکسی اس 7 اج نواحی سرخ روی گونه‌های فرد را اصلاح می‌کند. ما هنوز مطمئن نیستیم که این ویرایش‌ها را دوست داریم یا نه، اما باید قبول کنیم که تفاوت بین تصویر سلفی که ویرایش نشده و آنکه زیبا سازی شده، در این صحنه کاملا واضح است!

تصویر سوم – ال جی V20

بله! زیبا سازی V20 قطعا مدل ما را غیر طبیعی و غیر واقعی، درست مانند انسان‌های مصنوعی در مجموعه تلویزیونی دنیای غرب در شبکه اچ بی او کرده است! رنگ پاش به تدریج به انواع محو کردن انتقال می‌ یابد و باید به عنوان یک هشدار برای کمی ملایم کردن آن حالت‌های زیبایی بکار رود.

همان طور که می دانید، در این مقاله قصد داریم به مقایسه حالت های زیباسازی عکس های سلفی سامسونگ گلکسی اس 7 اج با ال جی V20 بپردازیم. به همین جهت و برای راحتی شما، در ادامه تصاویر گرفته شده با گوشی های سامسونگ گلکسی اس 7 و اس 7 اج و همچنین ال جی V20 را به تفکیک آورده ایم:

تصاویر گرفته شده با سامسونگ گلکسی اس 7 و اس 7 اج

تصاویر گرفته شده با LG V20

.

منبع : phoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر