;
coinex

نمایشگر واقعیت افزوده JDI با تراکم پیکسلی 651 پیکسل بر اینچ، معرفی شد

نمایشگر واقعیت افزوده JDI با تراکم پیکسلی 651 پیکسل بر اینچ معرفی شد

کمپانی ژاپنی سازنده صفحه نمایش (JDI)، یکی از بزرگترین سازندگان نمایشگر در جهان است. آخرین شنیده های ما حاکی از آن است که این کمپانی از یک صفحه نمایش تاشوی دوگانه رونمایی کرده است.

اکنون به نظر می رسد که این سازنده ژاپنی بر روی پروژه جدید دیگری متمرکز شده است. این شرکت به زودی نمایشگر واقعیت افزوده اختصاصی خود را روانه بازار خواهد کرد.

نمایشگر واقعیت افزوده JDI

نمایشگر واقعیت افزوده JDI یک صفحه نمایش LTPS TFT-LCD با اندازه 3.42 اینچ و تراکم پیکسلی 651 پیکسل بر هر اینچ بوده که در عینک های واقعیت افزوده استفاده می شود. این نمایشگر اختصاصی واقعیت افزوده مشکلات دانه دار نشان دادن تصاویر در نمایشگرهای واقعیت افزوده رایج را حل کرده و با استفاده از فناوری ترانزیستور فیلم نازک پلی کریستال سیلیکون دما پایین، اجازه می دهد که چنین تصویر باکیفیت و با وضوح بالایی ارائه شود.

این نمایشگر همچنین دارای نرخ وضوح 90 گیگاهرتز بوده و حالت انیمیشن آن به دلیل بوجود آمدن این تصاویر واضح، بهبود یافته است.

هنوز هیچ خبری از زمان در دسترس بودن نمایشگر واقعیت افزوده JDI برای ارائه آن به توسعه دهندگان وجود ندارد؛ اما پیش بینی ها نشان می دهد که احتمالا این صفحه نمایش اختصاصی واقعیت افزوده در عینک های VR سال 2017 دیده شود.

نمایشگر واقعیت افزوده JDI

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر