;
coinex

سال آینده باید منتظر دوربین سه بعدی آیفون 8 باشیم؛ دلبری اپل با آیفون 2017

دوربین سه بعدی آیفون 8

به نظر می رسد که سال آینده باید منتظر دوربین سه بعدی آیفون 8 باشیم. برای بررسی بیشتر این موضوع در ادامه با تکرا همراه باشید.

با توجه به گزارش‌ های اخیر رسانه‌ های کره‌ای، اپل ممکن است برای دوربین آیفون 8 خود شگفتی‌های بزرگی داشته باشد، همچنین لنز دوربین دوگانه آیفون 7 پلاس تنها می‌تواند مقدمه‌ای از شگفتی‌ های آینده باشد.

منابع نزدیک به ال جی اینوتک (LG Innotek)، شرکت وابسته به ال جی که مسئولیت توسعه فناوری ‌ها و ماژول‌ های دوربین دستگاه ‌های ال جی را بر عهده دارد، به این موضوع اشاره کرده‌اند که کمپانی اپل در حال کار با یک تیم از این شرکت، برای تولید دوربین‌های سه بعدی، آزمایش آن‌ها و استقرار نهایی بر روی آیفون ‌های آینده خود هستند. با توجه به این موضوع، باید منتظر دوربین سه بعدی آیفون 8 باشیم. البته فراموش نکنید که ال جی اولین شرکتی بود که از دوربین ‌های سه بعدی برروی گوشی Optimus 3D در سال 2011 استفاده کرد.

البته تکنولوژی سه بعدی هرگز در مسیری که سازندگان تلویزیون انتظار داشتند، پیش نرفت؛ اما چیزی که کمپانی اپل برای آن در تلاش است ممکن است هدفی کاملا متفاوت باشد. اپل قصد دارد برای تأمین ماژول‌های دوربین سه بعدی آیفون 8 از فناوری شرکت لینکس (LinX) استفاده کند، مطمئنا به همین دلیل بود که کمپانی سال قبل آن را به قیمت 20 میلیون دلار خریداری کرد.

تکنولوژی لینکس از دوربین‌ های کوچک چند روزنه که ارتفاع آنها نصف استاندارد دوربین ‌های به کار رفته در گوشی‌های دیگر است، استفاده می‌کند. همچنین آنها را با الگوریتمی کنترل می‌کند که باعث تولید عکس ‌های رنگی خیره کننده و دقت عمق بالا می‌شود. نکته قابل توجه این است که نرم افزار لینکس ادعا دارد که از هر پیسکل، برای دریافت آمار و اطلاعات مربوط به عمق، برای ایجاد یک نقشه عمقی دقیق استفاده می‌کند که می تواند برای بازسازی تصویر سه بعدی مورد استفاده قرار گیرد.

تیم کوک، مدیرعمل اپل اخیرا اشاره کرده که تکنولوژی AR (واقعیت افزوده) قدم بعدی در دنیای عکسبرداری با موبایل و تجربه کاربران است، بنابراین امیدواریم که هرچه زودتر نتایج نقشه برداری سه بعدی دوربین‌های ال جی را در آیفون‌های آینده مشاهده کنیم.

 .

منبع : phoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر