;
coinex

گوشی Galaxy C7 Pro سامسونگ تحت آزمایش بنچمارک گیک بنچ قرار گرفت

گوشی Galaxy C7 Pro

گوشی Galaxy C7 Pro سامسونگ تحت آزمایش بنچمارک گیک بنچ قرار گرفت. برای بررسی بیشتر این موضوع در ادامه با تکرا همراه باشید.

انتظار می‌رود در ماه آینده از گوشی Galaxy C7 Pro سامسونگ پرده‌برداری شود. این گوشی به تازگی در بنچمارک گیک بنچ محک خورده و تعداد محدودی از مشخصاتش را نمایان کرد. شماره مدل این تلفن SM-C7010 است. با توجه به بنچمارک Geekbench، این دستگاه دارای چیپست اسنپدراگون 625 که مجهز به یک پردازنده هشت هسته‌ای بوده که در طول آزمون با فرکانس 2.21 گیگاهرتز در حال کار بوده است. همچنین این تلفن هوشمند دارای یک رم 4 گیگابایتی و سیستم عامل اندروید 6.0.1 است.

این گوشی در سایت صادرات و واردات Zauba هند نشان داده شد. در این وب‌سایت مشخص شد که سامسونگ گلکسی سی 7 پرو دارای یک صفحه‌نمایش 5.7 اینچی است که به احتمال زیاد رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل دارد. چهار عدد از این تلفن با قیمت 199 دلار از کره وارد هند شده است. ولی این بدان معنا نیست که قیمت این تلفن در زمان عرضه به همین مقدار باشد. این قیمت تنها برای اهداف نظارتی محاسبه می‌شود.

خب، حال گوشی Galaxy C7 Pro سامسونگ در آزمون Geekbench چگونه عمل کرد؟ این گوشی 1000 امتیاز در آزمون تک هسته‌ای و 5679 امتیاز در آزمون چند هسته‌ای کسب کرد. تلفن چند بار مورد آزمایش قرار گرفت و در تمام آن آزمایش‌ ها همان امتیازات را به دست آورد.

سری‌های C گلکسی معمولا باریک هستند، ضخامت گوشی سامسونگ Galaxy C7 Pro حدود 6.7 میلی ‌متر است. لازم به ذکر است که این تلفن هوشمند از NFC پشتیبانی می ‌کند و دارای حسگر اثر انگشت بر روی دکمه Home است. انتظار داریم که امکانات بیشتری مانند پشتیبانی از سیستم پرداخت سامسونگ را در نسخه ” Pro ” این تلفن ببینیم.

با پرده ‌برداری از این تلفن در ماه آینده، تمام چیزهایی که در رابطه با گوشی Galaxy C7 Pro سامسونگ می‌خواهیم بدانیم را، متوجه خواهیم شد.

.

منبع : phoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر