;
coinex

مقدار رم گلکسی اس 8 هرگز به 8 گیکابایت نخواهد رسید!

مقدار رم گلکسی اس 8 هرگز به 8 گیکابایت نخواهد رسید!

چندی پیش گمان می شد که احتمالا سامسونگ اولین کمپانی باشد که 8 گیگابایت رم را نشان خواهد داد. طبیعتا چنین اتفاقی باید در گوشی پرچمدار یک کمپانی بیفتد و چه گوشی بهتر از سامسونگ گلکسی اس 8 که به 8 گیگابایت رم مجهز شود؛ اما در کمال تعجب، گویا چنین اتفاقی هرگز رخ نخواهد داد. مقدار رم گلکسی اس 8 هرگز به 8 گیکابایت نخواهد رسید. با تکرا همراه باشید.

بر اساس گزارش هایی که به بیرون درز کرده است، غول تکنولوژی کره معتقد است که 6 گیگابایت رم همچنان مقدار فضای مناسبی برای گوشی های پرچمدار 2017 سامسونگ است. این کمپانی حتی امسال هم برای گوشی های بالا رده خود بیشتر از 4 گیگابایت رم را در نظر نگرفت و 6 گیگابایت رم تنها در گوشی سامسونگ گلکسی سی 9 پرو (Samsung Galaxy C9) دیده شد که البته این گوشی نیز منحصرا در اختیار کاربران چینی قرار گرفت.

صادقانه باید گفت که 8 گیگابایت رم هنوز هم برای یک گوشی هوشمند کمی تندروی بوده و بیشتر جاه طلبانه به نظر می رسد. رم 8 گیگابایتی می تواند برای عمر باتری هم مشکل آفرین باشد.

رم گلکسی اس 8

با این وجود، ارتقا مقدار رم گلکسی اس 8 به 8 گیگابایت وجود ندارد. شایعات می گویند سامسونگ احتمالا در پرچمدار 2017 خود نه تنها رم  آن را به 6 گیگابایت ارتقا می دهد که حتی انتخاب یک حافظه داخلی 256 گیگابایتی نیز کمی سخاوتمندانه است.

از شایعات دیگری که پیرامون سامسونگ گلکسی اس 8 در جریان است، خبر های مربوط به اندازه صفحه نمایش آن خواهد بود. گویا سامسونگ قصد دارد برای جلب رضایت دوستداران نوت 7، اندازه نمایشگر گلکسی اس 8 را کمی بزرگتر کند.

تغییر عمده دیگری که در پرچمدار بعدی سامسونگ دیده خواهد شد، حذف دکمه فیزیکی هوم و استفاده از اسکنر اثر انگشت تعبیه شده در آن است. عدم وجود دکمه فیزیکی هوم باعث می شود تا یک قطعه از حاشیه های قرار گرفته در قاب دستگاه حذف شده و به این صورت نسبت اندازه نمایشگر به حاشیه، درصد بالاتری را شامل شود.

.

منبع: gizmochina

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر