;
coinex

گوشی شیائومی می 6 ؛ اولین گوشی پرچمدار مجهز به اسنپدراگون 835

تحلیلگران می‌گویند: گوشی شیائومی می 6 اولین گوشی پرچمدار مجهز به اسنپدراگون 835 خواهد بود

طبق گفته‌ تحلیل گران، گوشی شیائومی می 6 اولین گوشی پرچمدار این برند خواهد بود که با تراشه اسنپدراگون 835 به بازار عرضه می شود. برای بررسی بیشتر این موضوع در ادامه با تکرا همراه باشید.

به نظر می‌رسد که شرکت شیائومی دیگر تا پایان سال 2016 گوشی هوشمند جدیدی را که در رده گوشی های سطح پایین باشد، به بازار معرفی نمی ‌کند. به همین دلیل همه‌ی نگاه‌ ها به گوشی بعدی این شرکت دوخته شده است.

پیش بینی شده که گوشی بعدی این شرکت به نام شیائومی می 6 (Xiaomi Mi 6) در سال آینده و به عنوان گوشی پرچمدار نسل آینده‌ گوشی ‌های هوشمند شیائومی به بازار و علاقمندان معرفی شود. شرکت شیائومی با گوشی‌ های شیائومی می میکس و شیائومی می نوت 2، انتظارات کاربران را از تولیدات خود بالا برده است.

این دو گوشی با بالا بردن سطح استاندارد گوشی‌ های تولید شده‌ شیائومی، این شرکت را وا داشته که برای گوشی نسل آینده‌ خود تلاش دو چندانی بکند. تحلیلگران انتظار دارند که این کمپانی نوضهور چینی با گوشی شیائومی می 6 خود به نسبت گوشی های xiaomi Mi 5s و xiaomi Mi 5s plus قابلیت‌ های بیشتر و جدید تری را ارائه دهد.

تحلیلگر معروف مسائل مربوط به دنیای تکنولوژی، kevin wang، نیز مقاله‌ای در همین زمینه منتشر کرده است. او با اشاره به گوشی شیائومی می 6 در حساب کاربری ویبو خود گفت که پیش بینی می‌شود، گوشی پرچمدار نسل جدید این شرکت با تراشه اسنپدراگون 835 به بازار ارائه شود. وی همچنین اضافه کرد که گوشی سامسونگ گلکسی اس 8 (Samsung Galaxy S8) اولین گوشی‌ مجهز به اسنپدراگون 835 خواهد بود که به بازارهای جهانی ارائه خواهد شد. در حالی که قرار است گوشی شیائومی می 6 فقط در مناطق محدود محلی، عرضه شود.

شرکت تولید کننده‌ پردازشگرهای کوالکام مدعی شده است که اسنپدراگون 835 نسخه‌ بسیار قدرتمندتری از چیپست‌های فعلی این شرکت یعنی اسنپدراگون 821 خواهد بود. طبق شایعات جدیدی که در این رابطه در ویبو به اشتراک گذاشته شده، تراشه جدید اسنپدراگون قرار است به جای مدل قدیمی اسنپدراگون 821 چهار هسته‌ای، از نسخه‌ی جدید هشت هسته‌ای استفاده کند.

البته شرکت کوالکام اعلام کرده است که قرار است به زودی اولین مدل gigabit-class خود را با نام X16 LTE برای چیپست‌های جدیدش به بازار عرضه کند که شامل اسنپدراگون 835 نیز خواهد بود. از دیگر قابلیت‌ های این تراشه می‌توان به افزایش سرعت تا 3 گیگاهرتز، Adreno 540، UFS 2.1، پشتیبانی از صفحه نمایش‌های 4K، چهار کانال حافظه‌ی LPDDR4x و ویژگی دوربین دوگانه اشاره کرد.

Kevin Wang همچنین اعلام کرده است که به احتمال زیاد شیائومی، گوشی‌های جدید خود را در ماه مارس 2017 برای فروش به بازار معرفی خواهد کرد.

البته باید این نکته را در خاطر نگه داشت که تمام این اخبار تنها شایعات و حدس و گمان‌هایی در رابطه با این شرکت‌هاست و هیچ کدام از شرکت‌های شیائومی و یا کوالکام، صحت این اخبار را تایید نکرده‌اند. هر چند که هیچ کدام نیز این شایعات را رد نکرده‌ است.

اگر این گوشی به بازار بیاید اولین گوشی ساخت چین خواهد بود که از تراشه اسنپدراگون 835 بهره می‌برد. البته لازم به ذکر است که Xiaomi پیش از این با ارائه‌ی گوشی شیائومی می 5 (Xiaomi Mi 5) در طراحی و ساخت اولین گوشی چینی دارای اسنپدراگون 820 نیز پیشتاز بوده است.

با اینکه پیش از این، در این مقاله گفته شد که Xiaomi دیگر قصد ندارد گوشی جدیدی را در سال 2016 به بازار ارائه کند؛ اما با این حال طبق بعضی از شایعات انتشار مدل ‌های میانه‌ی گوشی‌های هوشمند این شرکت در چند هفته‌ی آینده نیز زیاد دور از انتظار نخواهد بود. بر اساس این شایعات شیائومی قصد دارد که گوشی xiaomi Meri aka 5C را به بازار معرفی کند که گفته می‌شود اولین گوشی این شرکت خواهد بود که از پردازنده ‌های ساخت خود این شرکت بهره می‌برد.

.

منبع : Gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر