;
coinex

هدست های اچ تی سی وایو و آکیلس ریفت با تخفیف ویژه در فروشگاه های مایکروسافت

هدست های اچ تی سی وایو و آکیلس ریفت با تخفیف ویژه در فروشگاه های مایکروسافت به فروش می‌رسند

هدست های اچ تی سی وایو و آکیلس ریفت با تخفیف ویژه در فروشگاه های مایکروسافت به فروش می‌رسند. برای بررسی بیشتر این موضوع در ادامه با تکرا همراه باشید.

امروز در بعضی کشورها به نام دوشنبه‌ سایبری (cyber Monday) نامگذاری شده است. در این روز به خریداران این امکان داده می‌شود که محصولات فروشگاه‌ها را با قیمت‌های بسیار کمتری خریداری کنند. این دوشنبه بعد از روز جمعه‌ سیاه، بزرگترین حراج در بعضی از فروشگاه‌ ها است.

در روز جمعه‌ سیاه نیز فروشگاه ‌ها تخفیف ‌های استثنایی را بر روی اجناس خود اجرا می‌کنند تا بتوانند محصولات خود را در پایان هر سال به فروش برسانند. شرکت مایکروسافت نیز تخفیف آخر هفته خود را تا روز دوشنبه ادامه خواهد داد. این تخفیف بر روی هدست های oculus Rift و HTC vive نیز اعمال شده‌اند. به عنوان مثال با خرید هدست واقعیت مجازی وایو شما می ‌توانید از مایکروسافت یک کارت هدیه‌ی 100 دلاری دریافت کنید. در این صورت با اعمال تخفیف 100 دلاری قیمت این محصول به 699 دلار کاهش خواهد یافت.

هفته‌ گذشته رو نوشتی از جلسه‌ای که میان مسئول فروش گوشی‌ های هوشمند HTC و سرمایه‌گذاران این شرکت برگزار شده بود، به علاقمندان ارائه شد. طبق گفته‌های نماینده‌ شرکت HTC این شرکت توانسته است، بیش از 140 میلیون دستگاه از هدست های Vive خود را به فروش برساند. بر اساس این ادعای شرکت HTC با فروش این تعداد از هدست ها، این شرکت توانسته است مبلغ 112 میلیون دلار را به شرکت خود تزریق کند.

اگر شما هم بخواهید همین امروز این محصول را سفارش دهید، می‌توانید آن را تا دوم دسامبر (12 آذر) تحویل بگیرید. با وجود اینکه هدست های آکیلس ریفت با همان قیمت اولیه‌ 599 دلاری عرضه می‌شود و تخفیف دوشنبه‌ سایبری شامل این محصول نمی شود؛ اما با خرید این محصول به شما 100 دلار اعتبار فروشگاه Oculus، اختصاص خواهد یافت.

با اعتبار هدیه‌ای که هنگام خرید دریافت می‌کنید می‌توانید VR library خود را بسازید و از اعتبار هدیه خود برای دانلود محتوا از سایت vive استفاده کنید.

هر دوی این محصولات به همراه یک عنوان بازی به خریدار تحویل داده می‌شود. شرکت ارائه کننده‌ی اچ تی سی وایو دستگاه‌های خود را به همراه قسمت اول بازی The gallery به خریدار ارائه می‌کند. این قسمت از بازی با نام call of the starsee and zombie training simulator بر روی این هدست ها قرار دارد.

آکیلس نیز دستگاه ‌های ریفت خود را به بازی Lucky’s tale مجهز کرده است. همچنین گوگل قصد دارد تا ورژنی از برنامه محبوب google Earth را برای هدست های واقعیت مجازی Vive منتشر کند. اگر شما هم از طرفداران این برنامه بر روی گوشی هوشمند و یا تبلت خود هستید، حتما تجربه‌ استفاده از این برنامه در یک هدست واقعیت مجازی، می‌تواند بیش از پیش برای شما جذاب باشد.

تا آن جایی که از اخبار منتشر شده ‌ی مربوط به هدست آکیلس ریفت به گوش می ‌رسد قرار است که به زودی شرکت ارائه کننده‌ی xbox قابلیت استفاده از این هدست ها را برای بازی‌ های xbox نیز ارائه کند.

HTC vive و Oculus Rift را با تخفیف ویژه به فروش می‌رساند

HTC vive و Oculus Rift را با تخفیف ویژه به فروش می‌رساند

.

منبع : phoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر