;
coinex

روش‌ های خلاقانه برای کاهش وزن با استفاده از نرم افزارهای موجود

کاهش وزن
نرم افزارها و دستگاه‌های مدرن از خیلی جهات مفید هستند؛ این نرم افزارها هم در مسائل شغلی و هم در زندگی شخصی کاربرد دارند. ما از این دستگاه های هوشمند برای سرگرمی نیز استفاده می کنیم ولی اجازه بدهید راجع به چیزهایی صحبت کنیم که این دستگاه‌ها می توانند برای ما تغییری ایجاد کنند و کار ما را ساده تر کنند.

چنانچه از این دستگاه‌ها به درستی استفاده کنیم مصرف انرژی و زمان خود را بهینه سازی خواهیم کرد. کاهش وزن یک مشکل اساسی و همیشگی بوده است؛ مشکلی که باید با صبر و حوصله و استفاده از روش های جذاب با آن مقابله کرد تا این روش ها بتوانند انگیزه ما را همیشه نگه دارند. ما در این مطلب به پنج روشی که تلفن ها و ساعات هوشمند می توانند به ما کمک کنند تا وزن کم کنیم می پردازیم پس در ادامه با تکرا همراه باشید.

۱ – با استفاده از نرم افزار move بیشتر ورزش کنید

بعضی ها ممکن است برای عکس های اینستاگرام (که همان انگیزه است) هم که شده دائما در باشگاه باشند؛ اما در زندگی واقعی وقتی لازم است ساعت ها پشت میز کار خود بنشینید و فقط گاهی به اندازه چند دقیقه از روی صندلی بلند می‌شوید، نمی شود آنچنان فعال بود. نشستن ثابت در یک مکان ممکن است موجب بیماری های قلبی عروقی، سرطان و افزایش وزن شود.

از این رو لازم است گاهی فعالیتی داشته باشید و از جای خود بلند شوید و حرکتی انجام دهید. این موقع است که تلفن همراه شما به کمک شما خواهد آمد؛ اگر به فکر کاهش وزن خود هستید از برنامه ای مانند Move می توانید استفاده کنید؛ این برنامه به شما یاد آوری خواهد کرد که الان باید حرکت کنید. این برنامه را روی یک ساعت تنظیم کنید. برنامه Move سر موقع حرکات ورزشی را به شما پیشنهاد می کند که حتی همکارانتان هم متوجه آن نشوند.

۲ – با عکس گرفتن از غذایتان کمتر بخورید

کاهش وزن

شاید وقتی در دنیای مجازی با عکس هایی که دوستانمان از غذایشان گذاشته اند رو به رو می شویم، لبخند روی لبانمان نقش ببندد. ولی حقیقت این است که اگر ما از هر وعده غذایی که می خوریم عکس بگیریم در تصمیم ما برای خوردن غذاهای سالم تاثیر بیشتری ایجاد خواهد کرد. تحقیقی در دانشگاه (Wisconsin-Madison) نشان دهنده این واقعیت است که وقتی افراد از غذای خود عکس بگیرند ناخود آگاه در مورد چیزی که قرار است بخورند، فکر می کنند!

حقیقت اینجا است که وقتی ما در حال بلعیدن غول برگر خود هستیم به عواقبی که خوردن آن برای ما دارد، فکر نمی کنیم؛ از این جهت وقتی قبل از خوردن آن غذای چاق کننده، عکسی از آن بگیریم در مورد خوردن آن فکر می کنیم و شاید از خوردنش منصرف شویم.

۳ – نرم افزارهای یادآوری

وقتی ما پیغامی در تلفن همراه خود دریافت می کنیم از لحاظ ذهنی بسیار تحریک می شویم که ببینیم در آن پیغام چه نوشته شده است. معمولا پیغام ها با جملاتی مانند: کجایی الان؟ چرا جواب نمی دهی ؟ سر راه ۲ تا نان سنگک بگیر و بعدش هم سریع بیا خانه نان نداریم! حتی پیام لیزر موهای زائد و تور تایلند لحظه آخری و … پر شده است؛ اما آیا می شود در طول روز پیامی در مورد اهدافمان یا کارهایی که می خواهیم انجام دهیم دریافت کنیم؟ پیامی که اهدافی را که فراموش کرده ایم دوباره به ما یاد آوری کند و انگیزه هایمان را زنده کند؟

برنامه هایی مانند (Coach Alba) و (Weight Loss Nagger) دائما به شما پیام خواهند داد؛ این برنامه ها آنقدر پیام های مثبت و تحریک آمیز برای شما می فرستند که مجبور می‌شوید بلند شوید و ورزش کنید و کاهش وزن خود را سریع تر آغاز کنید.

۴ – نصب نرم افزار better me؛ البته همه جرات نسبش را ندارند

آیا شما هم از آن دسته از افراد هستید که همیشه به خودتان قول می دهید از همین شنبه ورزش را شروع می کنید؟ آیا دوست دارید صبح زود قبل از طلوع آفتاب هنگامی که نانوایی خلوت است با قدم زدن به نانوایی بروید و یک روز پر نشاط و با انرژی را آغاز کنید؟

اما واقعیت این است که خواب صبح، مزه‌اش خیلی بیشتر است و با این تفکر مطمئن باشید، آن روز شنبه هیچ وقت نمی‌آید! وقتی می توانیم با دوستانمان جمع شویم و پلی استیشن بازی کنیم چه لزومی به باشگاه رفتن است؟!

در این زمان ها برنامه هایی مانند (Better me) به کمک شما خواهند آمد، این برنامه از شما آدرس باشگاهتان را می پرسد و زمانی که باید آنجا باشید اگر در زمان جلسه تمرین در باشگاه نبودید، این برنامه آبروی شما را خواهد برد! از زنگ های وحشتناک گرفته تا فرستادن پست در شبکه های اجتماعی در مورد این که شما چه انسان ضعیف النفسی هستید!

این برنامه با ایجاد حس تحقیر اجتماعی شما را وادار می کند کارهایی را که برای خودتان واجب است را انجام دهید آیا جرات نصب آن را دارید؟ اگر به کاهش وزن خود اهمیت می دهید، بهتر است این نرم افزار را نصب کنید.

۵ – اینستاگرام یک مربی خصوصی برای شما خواهد بود

کاملا واضح است که ما با داشتن مربی خصوصی به نتایج خیره کننده ای خواهیم رسید. اینستاگرام غیر از فحاشی، وسیله ای است که از آن می توانید برای پیدا کردن یک مربی خصوصی در نزدیکی خودتان استفاده کنید؛ آیا زمان لازم را ندارید؟ آیا هزینه گرفتن مربی خصوصی یا رفتن به باشگاه را ندارید؟

شما می‌توانید از (FitStar) استفاده کنید. این برنامه توسط ستاره سابق فوتبال آمریکایی ساخته شده و گارانتی شده که می تواند نتایج خوبی برای شما داشته باشد حتی اگر باشگاه نمی روید و حتی اگر زمان زیادی برای ورزش ندارید یا حتی اگر وسایل لازم را در خانه ندارید (دیگر چه بهانه ای برای کاهش وزن دارید؟).

آیا شما هم از این نرم افزارها استفاده کرده اید یا مانند افرادی هستید که شنبه را بهانه می کنند تا به اهدافشان نرسند؟

.

منبع: Leanhealth

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر