;
coinex

سامسونگ تا پایان ماه آینده دلایل فراخوان گلکسی نوت 7 را توضیح خواهد داد

سامسونگ تا پایان ماه آینده دلایل فراخوان گلکسی نوت 7 را توضیح خواهد داد

همین چند ماه پیش بود که گلکسی نوت 7 به عنوان یکی از بهترین پرچمداران اندروید در سال جاری معرفی شد، اما این فبلت سامسونگ در آخر آن طور که انتظار می‌رفت عمل نکرد.

زمان زیادی از عرضه این گوشی در بازار در ماه سپتامبر نگذشته بود که گزارش‌ هایی مبنی بر داغ شدن غیر عادی و آتش گرفتن این گوشی در سر تا سر جهان منتشر شد، سپس این گزارش‌ ها و اتفاقات باعث شد که سامسونگ فورا اقدام به فراخوانی این گوشی‌ ها کرده و تحقیق بر روی علت این حوادث را آغاز کند. در حالی که این اتفاقات متفاوت از انتظارات تولیدکنندگان بود، همچنین در این سطح نیز اتفاقی بی سابقه بود. با این حال، پس از اینکه این کمپانی عظیم کره‌ای اعلام کرد که نقص باتری ها را پس از تحقیقات داخلی برای پیدا کردن مشکل برطرف کرده، بزرگ‌ ترین تولید کننده گوشی موبایل در جهان دوباره گوشی ‌های گلکسی نوت 7 را روانه بازار کرد.

متاسفانه جایگزین ایمن آخرین فبلت های سامسونگ ثابت کرد که آن نیز به اندازه دستگاه‌ های قبلی خود می‌ تواند خطرناک باشد، بنابراین کمپانی سامسونگ مجبور شد در اقدامی بی سابقه برای فراخوان دوم نیز اقدام کند و همچنین در ماه اکتبر به صورت رسمی تولید و توزیع نوت 7 را متوقف کرد و برای همیشه پرونده این گوشی بسته شد.

با توجه به بیشتر برآوردها، این کمپانی کره‌ای تولید کننده گوشی‌های هوشمند به دنبال این اتفاقات نزدیک به 3 میلیارد دلار ضرر کرد. پس از اینکه گلکسی نوت 7 با پایانی زود هنگام مواجه شد، سامسونگ تعداد زیادی از منابع و محققان را با پشتیبانی سازمان‌های دولتی و موسسات تحقیقاتی مستقل از سراسر جهان در تحقیقات داخلی پیرامون مسئله گرم شدن بیش از حد نوت 7 قرار داد. پس از گذشته 6 هفته، به نظر می‌رسد که هنوز این کمپانی نتوانسته مشکل اصلی گوشی‌های نوت 7 را پیدا کند، باید توجه داشت که در صورت پیدا شدن مشکل، کمپانی هیچ تردیدی در عمومی کردن آن نخواهد کرد.

حال این مسائل ما را به امروز می‌رسانند. با توجه به گزارش‌ های منتشر شده از تعداد زیادی از رسانه های کره‌ای، در حال حاضر کمپانی سامسونگ تمام تلاش خود را به کار خواهد بست تا بالاخره تحقیقات داخلی‌اش پیرامون این مشکل جواب دهد و نتایج را به صورت عمومی تا پایان سال جاری منتشر کند. جای تعجب نیست که کمپانی اصرار دارد که بتواند تا پایان سال این مسائل را به پایان برساند، زیرا پایان سال جاری مصادف با معرفی، عرضه و انتشار گوشی جدید آن‌ها یعنی گلکسی S8 خواهد بود.

به عبارتی دیگر، کمپانی قصد دارد به مصرف کنندگان این اطمینان را بدهد که پرچم دار بعدی‌اش کاملا ایمن خواهد بود و بهترین راه برای انتقال این موضوع به کاربران توضیح جزئیات و دلایل مشکل پیش آمده و راه کارهایی برای جلوگیری از وقوع آن در آینده است. پس از همه این‌ها، اگر کمپانی سامسونگ نتواند مشکلات پیرامون گلکسی نوت 7 را حل کند و دلیل این فاجعه را بفهمد، چگونه می‌خواهد تضمین کند که این اتفاقات برای گوشی‌های گلکسی S8 نیز نمی‌افتد؟

.

منبع : androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر