;
coinex

گوشی گریفون در راه است؛ موبایلی مجهز به تراشه اسنپدراگون 835

گوشی گریفون در راه است؛ موبایلی مجهز به تراشه اسنپدراگون 835

گوشی گریفون به تراشه اسنپدراگون 835 مجهز خواهد بود! چندی پیش کمپانی کوالکام، تراشه اسنپدراگون 835 خود را معرفی کرد و اعلام نمود که در گوشی پرچمدار 2017 سامسونگ، از آن استفاده خواهد شد.

استفاده از جدیدترین و قدرتمندترین تراشه کوالکام در سامسونگ گلکسی اس 8 جای هیچ تعجبی ندارد؛ حتی زمانی که شیائومی نیز اعلام کرد که قصد دارد تا پرچمدار بعدی خود را به این تراشه مجهز کند، باز هم جای هیچ شگفتی نبود؛ اما زمانی که کمپانی ناشناخته ای چون گری (Gree)، چنین ادعایی می کند، مسلما با شگفتی همراه خواهد بود. کمپانی سازنده لوازم الکترونیکی گری ادعا کرده است که گوشی گریفون بعدی به پردازنده اسنپدراگون 835 مجهز خواهد بود!
گوشی گریفون

تحلیلگر مشهور صنعتی، پان جیوتانگ، فاش کرده که این کمپانی نه چندان مطرح چینی، مشغول کار بر روی پروژه ایست که به تراشه اسنپدراگون 835 کوالکام مجهز است. این تحلیلگر چینی با قرار دادن پستی در شبکه اجتماعی ویبو، آشکار کرد که این کمپانی در حال کار بر روی نسخه کوچکتر 5.5 اینچی از گوشی گریفون 2 است. گوشی گریفون 2 با یک نمایشگر 6 اینچی در ماه مه امسال معرفی شد.

گوشی گریفون 2 با تراشه اسنپدراگون 820 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی عرضه شد. دوربین اصلی آن، 16 مگاپیکسلی بوده و در جلو دوربینی 8 مگاپیکسلی دارد؛ بنابراین تصور اینکه محصول بعدی این کمپانی، یک گوشی مجهز به اسنپدراگون 835 باشد، چندان دور از انتظار نخواهد بود.

در هر صورت هنوز برای نتیجه گیری کمی زود است. مطمئنا سامسونگ نمی خواهد عنوان اولین گوشی هوشمند مجهز به اسنپدراگون 835 را از دست بدهد. باید دید گلکسی اس 8 زودتر به بازار خواهد آمد یا کمپانی گری این عنوان را از آنِ خود خواهد کرد. باید دید!

.

منبع: gizmochina

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر