;
coinex

مدیر عامل جدید شرکت LG برای احیای کسب و کار این شرکت منصوب شد

مدیر عامل جدید شرکت LG برای احیای کسب و کار این شرکت منصوب شد

مدیر عامل جدید شرکت LG ، جو سئونگ جین برای احیای کسب و کار این شرکت منصوب شد. برای بررسی بیشتر این موضوع در ادامه با تکرا همراه باشید.

علارغم اینکه شرکت LG، گوشی هایی با سخت افزار قدرتمند مانند گوشی های V20 و G5 را روانه بازار کرد، عملکرد این شرکت در این اواخر اصلا جالب نبوده است. با وجود اینکه گوشی V20 شروع قدرتمندی در کشور آمریکا داشت و G5 نیز در اوایل سال به بازار عرضه شد، اما باز هم گوشی های قدرتمند LG شاهد ضرر 23 درصدی در بخش موبایل خود در سه ماهه قبلی بود که یک فاجعه برای این شرکت محسوب می شود. راهکاری که این شرکت برای عبور از این رکود و رسیدن به یک کسب و کار موفق استفاده کرد انتصاب یک مدیر عامل جدید به نام جو سئونگ جین بود.

همچنین LG اعلام کرده قصد تغییر سیستم مدیریتی در روز پنج شنبه را دارد که این تغییر به معنی حذف سیستم سه مدیر عاملی و انتخاب جو سئونگ به عنوان تنها مدیر عامل کسب و کار همراه خواهد بود. در کارنامه جو سئونگ مدیریت بخش لوازم خانگی شرکت LG از سال 2013 به چشم می خورد که حاصل کار او رشد 25 درصدی این بخش در طی این سالهاست.

همچنین با تغییر سیستم مدیریتی چو جونو رئیس بخش موبایل این شرکت خواهد شد.

اما آنچه که مشخص است دلیل این شرکت برای انتخاب جو سئونگ به عنوان مدیر عامل جدید خلاقیت در تصمیم گیری و راه اندازی محصولات ابتکاری توسط او در طی این سالهاست که عملکرد او برای کسب درامد قبلا اثبات شده است.

این تغییر سیستم مدیریتی پس از گزارش ضرر عملیاتی در شش دوره متوالی خواهد بود، هر چند که بخش اعظم تمرکز شرکت LG بر روی پرچمدار گوشی های خود یعنی G5 و گوشی V20 در سال جاریست.

به نظر می رسد استراتژی این شرکت برای بهبود کسب کار تمرکز بر بازار های خارجی سطح  پایین تر باشد زیرا با وجود اینکه شرکت بودجه گوشی های هوشمند خود را برای بازار ایالات متحده افزایش داد اما همانند فروش ضعیف G5، موفقیتی از آن حاصل نکرد.

.

منبع : Andoridauthority

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر