;
coinex

آپدیت اندروید 7 نوقا برای اکسپریا ایکس زد نیز عرضه شد

آپدیت اندروید 7 نوقا برای اکسپریا ایکس زد نیز عرضه شد

آپدیت اندروید 7 نوقا برای اکسپریا ایکس زد نیز عرضه شد. برای بررسی بیشتر این موضوع در ادامه با تکرا همراه باشید.

در ماه سپتامبر (شهریور – مهر)، خبر برنامه شرکت سونی برای عرضه آپدیت اندروید 7 نوقا منتشر شد و نشان داد که نخستین دستگاه هایی که از این ارتقا بهره مند می شوند دو مدل رده اول و از پرچمداران این شرکت، یعنی اکسپریا ایکس پرفورمنس و اکسپریا ایکس زد خواهند بود.

قرار بر این بود که به روز رسانی در این دو مدل، ماه گذشته (اطراف اکتبر) به طور رسمی آغاز شود. با این وجود اکسپریا ایکس پرفورمنس تنها چند روزی است که سیستم عامل جدید گوگل را دریافت کرده است و حال طبق برنامه از پیش ارائه شده سونی نوبت به گوشی اکسپریا ایکس زد رسیده است تا آپدیت جدید را دریافت کند.

دو روز قبل پرچمدار جدید شرکت سونی، یعنی اکسپریا ایکس زد نیز به دنبال هم رده خود به روزرسانی جدید گوگل را دریافت کرده است. کاربران در سایت سونی اعلام کرده اند که آپدیت جدید امروز به دست آنان رسیده است و حتی یک اسکرین شات از لیست تغیرات جدید را بر روی سایت آپلود کردند. بدیهی است که اندکی زمان، برای انتشار این آپدیت به تمام نقاط جهان نیاز است و اگر شما هنوز آپدیت اندروید 7 نوقا برای اکسپریا ایکس زد خود را دریافت نکرده اید، تا هفته آینده، مهلت دارید.

سیستم عامل اندروید 7 نوقا ویژگی های زیادی را به همراه خود آورده است که از آن جمله می توان به قابلیت تقسیم صفحه نمایش به دو بخش و اعمال دو برنامه مجزا به طور همزمان بر روی آن، افزودن میانبر هایی با دسترسی آسان برای افزایش سرعت در کار، Doze پیشرفته تر (البته حالت استقامت (Stamina mode) سونی پیش از این هم کاملا رضایت بخش بود) و پیشرفت های دیگری که در نگاه اول کم تر مشهودند، اشاره کرد. علاوه بر این ها مشتاقیم بدانیم که سونی رابط کاربری خود را نیز ارتقا داده است یا خیر.

طبق برنامه ای که سونی داشت، گوشی های هوشمند سونی اکسپریا ایکس و اکسپریا ایکس کامپکت بنا بود آپدیت اندروید 7 نوقا را در ماه نوامبر دریافت کنند که هنوز این به روز رسانی برای آنها عرضه نشده است.

پس از آپدیت اندروید 7 نوقا برای اکسپریا ایکس زد انتظار می رود سری گوشی های اکسپریا زد 3 پلاس، اکسپریا زد 4 و اکسپریا زد 5 در ماه دسامبر و گوشی های اکسپریا ایکس ای در اوایل سال 2017 میلادی به این به روزرسانی دست پیدا کنند. با در نظر گرفتن تاخیر یک ماهه گوشی های اکسپریا ایکس پرفورمنس و اکسپریا ایکس زد در دریافت آپدیت جدید، به هر کدام از این تاریخ ها یک ماه برای دریافت این آپدیت اضافه می کنیم.

با این وجود شرکت سونی نسبت به رقیبان خود در انتشار این به روز رسانی، سریع تر عمل کرده است که خود جای تحسین دارد.

.

منبع : phoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر