;
coinex

کادیلاک در سال 2017 با ماشین DPI-V.R به دنیای مسابقات استقامت باز می‌گردد

کادیلاک در سال 2017 با ماشین DPI-V.R به دنیای مسابقات استقامت باز می‌گردد

پس از چهارده سال از آخرین حضور کادیلاک در مسابقات استقامت جهان، این کمپانی خودروساز آماده بازگشت به این عرصه است. این برند سازنده خودروهای لوکس که هم اکنون در تملک شرکت جنرال موتورز است، چند روز قبل مدل کادیلاک DPI-V.R خود را که برای مسابقات استقامت سال 2017 آماده کرده است، به معرض نمایش گذاشت.

کادیلاک می گوید که برای سری مسابقات قهرمانی WeatherTech SportsCar که در اوایل سال 2017 برگزار خواهد شد، سه خودروی اسپرت آماده کرده است.

کادیلاک DPI-V.R

کادیلاک در همکاری با کمپانی دالارا (Dallara) که یک تولید کننده ایتالیایی شاسی ماشین های مسابقه ایست، شاسی این خودرو را توسعه داده و قدرت آن از یک موتور خورجینی 6 سیلندر 6.2 لیتری که بر پایه موتور LT4 V-8 سدان کادیلاک CTS-V طراحی شده، تامین می شود.

بر اساس مقررات IMSA (انجمن بین اللملی ماشین و موتورسواری)، کادیلاک Daytona Prototype International حدود 600 اسب بخار قدرت دارد. این قدرت از طریق یک گیربکس اتوماتیک به چرخ های عقب این خودرو منتقل می شود. کادیلاک می گوید که خودروی اسپرت DPI-V.R تنها 2050 پوند (حدود 930 کیلوگرم) وزن دارد.

کادیلاک DPI-V.R

با وجود بدنه آیرودینامیکی کادیلاک DPI-V.R ، طراحان این خوردو تا حدودی توانسته اند که امضای این خودروساز را به این وسیله نقلیه نیز منتقل کنند. طراحی چراغ های  عمودی آن، شکل آشنایی دارد و چرخ های کارایی V به تقلید از مدل های کادیلاک ATS-V و CTS-V طراحی شده است.

رئیس گروه خودروسازی کادیلاک، Johan de Nysschen، می گوید: “کادیلاک بعد از یک غیبت 14 ساله با ماشین مسابقه به دوران اوج خود باز خواهد گشت.”

.

منبع: motortrend

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر