;
coinex

به زودی راه حلی برای مشکل دوربین گوشی گوگل پیکسل ارائه خواهد شد

راه حلی برای مشکل دوربین گوشی گوگل پیکسل

به گفته شرکت گوگل به زودی راه حلی برای مشکل دوربین گوشی گوگل پیکسل ارائه خواهد شد. برای بررسی بیشتر این موضوع در ادامه با تکرا همراه باشید.

اخیرا تعدادی از کاربران گوشی های جدید گوگل پیکسل و گوگل پیکسل XL در استفاده از برنامه دوربین گوشی های خود دچار مشکل شدند. طبق گزارش‌هایی که از این کاربران منتشر شده است، هنگام استفاده از دوربین این دو گوشی، عملکرد گوشی متوقف می شود و گوشی به اصطلاح فریز می شود که برای رفع این مشکل به ناچار باید برنامه را ببندند تا دوباره گوشی به حالت قبل باز گردد.

در همان موقع که این گزارش‌ ها توسط کاربران به گوش می رسید یعنی دو روز پیش، از طرف هیچ یک از مسئولین شرکت گوگل پاسخی در رابطه با برطرف کردن این مشکل ارائه نشد. با این حال در صفحه های فاروم محصولات گوگل، بازار پرسش و پاسخ در رابطه با این مسئله داغ بود. عده ای از کاربران با مراجعه به این صفحات در پی یافتن راه حلی برای مشکل دوربین گوشی گوگل پیکسل خود بودند و عده ای نیز که در این صفحات برای پاسخ گویی به سؤالات کاربران با گوگل همکاری می کنند در صدد ارائه پیشنهادهایی برای رفع این مشکل برآمدند.

بعد از این که این مشکل همه گیرتر شد، مسئولین این شرکت آن را به طور رسمی پذیرفته و اعلام کردند که به زودی مشکل دوربین گوشی های پیکسل برطرف خواهد شد.

خبر خوش برای آن دسته از کاربرانی که با این مشکل مواجه شده اند، این است که طبق گزارش‌ های به دست آمده این مشکل مربوط به سخت افزار گوشی ها نمی شود. این ادعا توسط تعدادی از متخصصان ثابت شد، چرا که در آزمایش های انجام شده بقیه برنامه های تصویر برداری نصب شده بر روی گوشی گوگل پیکسل به خوبی عمل می کردند و این مشکل برای آنها پیش نیامد.

همچنین عده ای با پاک کردن اطلاعات برنامه ها و یا راه اندازی مجدد تنظیمات گوشی سعی کردند که ریشه این مشکل را بیابند، با این که این موضوع هنوز به روشنی معلوم نشده است؛ اما کارشناسان یقین دارند که این مشکل در زمینه نرم افزار دوربین این گوشی نهفته است. در این صورت به کاربرانی که با این مشکل موجه شده اند پیشنهاد می شود تا رفع نهایی این مشکل از برنامه های تصویر برداری دیگری برای گرفتن عکس های خود استفاده کنند.

در کنار این موضوع که برای مسئولین شرکت گوگل مشکل ساز شده است، عده ای از کاربران نیز اعلام کرده اند که هنگام استفاده از دوربین گوشی گوگل پیکسل، خط های صورتی و بنفشی بر روی بالا و پایین صفحه نمایش ظاهر می شوند. شرکت گوگل با اعلام اینکه آنها از این مسئله هم آگاه هستند، در این زمینه نیز به کاربران خود وعده داده است که به زودی به این مشکل نیز رسیدگی خواهد کرد.

با اینکه این مسئله برای آن دسته از افرادی که از دوربین گوشی خود زیاد استفاده می کردند آزار دهنده است؛ اما می شود به آنها نوید داد که گوگل در حال بررسی این مسئله است و انتظار می رود که به زودی راه حلی برای مشکل دوربین گوشی گوگل پیکسل ارائه شود.

اما با این حال مسئولین شرکت گوگل اعلام نکرده اند که این اتفاق چه زمانی خواهد افتاد و ما نمی دانیم که این مسئله در چند روز آینده بر طرف خواهد شد و یا باید تا چند هفته دیگر برای دریافت راه حل این مشکل صبر کنیم. آنچه واضح است این است که شرکت گوگل بر روی کیفیت دوربین و قابلیت عکسبرداری گوشی های خود بسیار حساس است و تمامی کارکنان این شرکت هر آنچه از دستشان بر می آید را انجام می دهند تا بتوانند در اسرع وقت مشکل پیش آمده را برطرف کنند.

.

منبع : androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر