;
coinex

موبایل وان پلاس 3T در هند؛ پرچمدار وان پلاس وارد آسیا خواهد شد

موبایل وان پلاس 3T در هند؛ پرچمدار وان پلاس وارد آسیا خواهد شد

موبایل وان پلاس 3T در هند عرضه خواهد شد؛ فروش این گوشی‌ از 14 دسامبر آغاز خواهد شد. برای بررسی بیشتر این موضوع در ادامه با تکرا همراه باشید :

به جرات می‌توان گفت که وان پلاس 3T یکی از چشمگیرترین پرچمداران موجود در بازار گوشی‌ های هوشمند است. با وجود این که هزینه این گوشی تنها چند دلار بیشتر از گوشی اصلی وان پلاس 3 است؛ اما با توجه به کیفیت این گوشی نسبت به تفاوت قیمت آن، کاملا ارزش خرید را دارد.

ابتدا شرکت وان پلاس در 21 نوامبر موبایل وان پلاس 3T را در ایالات متحده آمریکا و کانادا عرضه کرد و به دنبال آن حدود یک هفته بعد، یعنی در 28 نوامبر این گوشی در اروپا نیز مشاهده شد.

همانطور که آمریکا، کانادا و اروپا برای وان پلاس از اهمیت بالایی برخوردارند، هنوز یک بازار دیگر وجود دارد که این کمپانی قصد دارد آخرین گوشی خود را در آن عرضه کند. این بازار، بازار هند است. با این حال، وان پلاس در نهایت اعلام کرد که موبایل وان پلاس 3T در روز چهارشنبه، 14 دسامبر در این کشور عرضه خواهد شد.

به جای اینکه این گوشی‌ ها به طور مستقیم از سایت وان پلاس به فروش برسند، وان پلاس 3T به صورت انحصاری در آمازون هند، ارائه خواهد شد. هر دو مدل 64 گیگابایتی و 128 گیگابایتی به ترتیب با قیمت‌های 29،999 و 34،999 روپیه در دسترس خواهند بود.

معمولا در این گونه موقعیت‌ ها قیمت ‌ها افزایش زیادی دارند؛ اما نکته خوب این است که این قیمت ‌ها قابل مقایسه با قیمت‌ هایی که در ایالات متحده آمریکا وجود دارند هستند و تغییری نکرده‌اند. همان طور که گوشی وان پلاس 3T قدرتمند ترین محصولات این شرکت‌ است، تاکنون گران ‌ترین محصول فروخته شده نیز به شمار می ‌رود.

صفحه نمایش، دوربین پشت و طراحی کلی گوشی ‌ها ممکن است مشابه باشد؛ اما پردازنده اسنپدراگون 821، دوربین جلو 16 مگاپیکسلی و همچنین باتری 3400 میلی آمپری در مدل وان پلاس 3T ارتقا یافته‌اند.

این گوشی به صورت رسمی در ساعت 00:01 بامداد به وقت محلی هند در روز 14 دسامبر در آمازون هند در دسترس خواهد بود.

.

منبع : phoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر