;
coinex

هشدار امنیتی نادرست برنامه DTEK بلک بری با دریافت به روزرسانی جدید، برطرف می‌شود

هشدار امنیتی نادرست برنامه DTEK بلک بری

هشدار امنیتی نادرست برنامه DTEK بلک بری با دریافت یک به روزرسانی جدید برطرف می‌شود. برای بررسی بیشتر این موضوع در ادامه با تکرا همراه باشید.

بلک بری اعلام کرده است که برنامه امنیتی نسخه اندروید، یک به روزرسانی جدید را در Google Play دریافت کرده است. این برنامه با سه تلفن هوشمند مجهز به سیستم عامل اندروید بلک بری یعنی ، بلک بری DTEK50، بلک بری پریو و بلک بری DTEK60 کار می ‌کند. این برنامه با نشان دادن مقدار امنیت تلفن هوشمند به سه حالت عالی، متوسط و ضعیف، کاربر را از نرخ حفاظت و امنیت دستگاه خود آگاه می ‌کند. بنابراین کاملا بدیهی است که هدف هر کاربر داشتن حداکثر میزان امنیت توسط امتیازات این برنامه باشد.

از برخی موارد که این امتیازات را مشخص می کند می‌توان به قوی یا ضعیف بودن کلمه عبوری که از اطلاعات هر کاربر محافظت می‌کند، اشاره کرد. البته اطمینان از رمزگذاری درست داده‌ها و قفل صفحه نمایش باعث بهبود امتیازات خواهد شد. همچنین کاربران با استفاده از این برنامه می ‌توانند قسمت‌ هایی را که از امنیت پایینی برخوردارند را بیابند و با تغییرات، مشکلات را برطرف کنند.

دو روز قبل با انتشار این به روزرسانی مشکلات برنامه DTEK بلک بری برطرف و عملکرد برنامه بهبود یافت. گفته ها حاکی از این است که با این به روزرسانی اشکال بسیار جدی در DTEK که چند ماه پیش در مورد آن صحبت کردیم، برطرف خواهد شد.

این اشکال در برنامه هنگامی که تلفن هیچ مشکلی نداشت، به کاربران می‌ گفت که دستگاهشان یک مسئله مهم با سیستم عامل دارد. به همین ترتیب رتبه امنیت تلفن ضعیف نشان داده می‌ شد و برنامه ارور ” به خطر افتادن ” سیستم عامل را نمایش می ‌داد.

قطعا از بین رفتن این اشکال در برنامه بر کسانی که از آن استفاده می‌ کنند، خبر بسیار مهمی است. اگر کاربران نتوانند به پیام های دریافتی از این برنامه اعتماد کنند، چگونه می ‌توانند تلفن خود را زمانی که با یک مشکل جدی روبه‌روست بهبود بخشند؟

به منظور به روزرسانی برنامه، Google Play Store را باز کرده و بر روی منو همبرگری در سمت چپ صفحه نمایش کلیک کنید. سپس بر روی قسمت My apps & game کلیک کنید. پایین بروید تا به برنامه DTEK برسید و بر روی گزینه به روزرسانی کلیک کنید.

.

منبع : phoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر