;
coinex

تصاویر جدید از گوشی لنوو ZUK Edge بار دیگر از حضور چیپ اسنپدراگون 821 خبر می دهند

تصاویر لو رفته جدید از گوشی لنوو ZUK Edge

تصاویر لو رفته جدید از گوشی لنوو ZUK Edge بار دیگر از حضور چیپ اسنپدراگون 821 در این گوشی خبر می دهند. برای بررسی بیشتر این  موضوع در ادامه با تکرا همراه باشید.

در گذشته بارها شاهد تصاویر لو رفته از گوشی لنوو ZUK Edge بوده ایم که همانگونه که از نام آن هم پیدا است، این گوشی هوشمند دارای لبه های خمیده است. تاکنون تصاویر و رندرهای زیادی از این گوشی را دیده ایم، حالا اما همانگونه که در بالا می بینید به تصاویر واقعی از این گوشی در رنگ مشکی دست یافته ایم.

این گوشی دارای تاییدیه از طرف TENAA است که نسخه چینی FCC (سازمانی که وظیفه تایید دستگاه های دیجیتال را بر عهده دارد) به حساب می آید. در مورد سخت افزار این گوشی می توانیم حدس هایی بزنیم. به نظر می رسد که بار پردازشی این گوشی برعهده چیپ قدرتمند اسنپدراگون 821 است که علاوه بر آن 4 گیگابایت حافظه رم و 32 / 64 گیگابایت حافظه داخلی برای این گوشی پرقدرت در نظر گرفته شده است.

همچنین از دیگر مشخصات این گوشی می توان به یک صفحه نمایش 5.5 اینچی با کیفیت FHD ، دوربین اصلی با کیفیت 13 مگاپیکسل ، دوربین سلفی با سنسور 8 مگاپیکسل و یک باتری قابل تعویض با ظرفیت 3000 میلی آمپر ساعت اشاره کرد.

از چند وقت گذشته با رونمایی گوشی Mi MIX توسط کمپانی شیائومی یک جنگ تمام عیار میان شرکت های تولید کننده گوشی های هوشمند چینی در ساخت گوشی هایی با کمترین حاشیه به وجود آمده است که این قضیه به یک شیوه جدید تبدیل شده است. حال اما شرکت ZUK که یکی از زیر برندهای کمپانی لنوو به حساب می آید نیز ظاهرا به این میدان رقابت وارد شده است و قصد دارد گوشی لنوو زوک اج را با این استاندارد جدید روانه بازار کند.

یک گوشی با طراحی زیبا و جذاب به همراه یک سخت افزار داخلی قدرتمند ظاهرا قرار است این هفته با قیمت باورنکردنی 390 دلار از راه برسد. مشخصات یک گوشی بر روی کاغذ به تنهایی نمی تواند به ما یک چیز ناب و ارزشمند را نوید دهد، اما اگر گوشی لنوو ZUK Edge با این مشخصاتی که حدس زدیم به همراه قیمت فوق العاده ای که گفتیم عرضه شود، ظاهرا باید شاهد یک گوشی بی نظیر باشیم.

.

منبع : PhoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر