;
coinex

فروش اپل واچ‌ ها در وضعیت خوبی قرار دارد

فروش اپل واچ‌ ها در وضعیت خوبی قرار دارد

بر اساس گزارشات منتشر شده به نظر می رسد که وضعیت فروش اپل واچ‌ ها بسیار مناسب است. برای بررسی بیشتر این موضوع در ادامه با تکرا همراه باشد.

در طول هفته اول خرید تعطیلات، فروش اپل واچ ها به بالاترین سطح خود رسید. با توجه به گفته ‌های تیم کوک، این دوره سه ماهه به بهترین دوره برای ساعت ‌های هوشمند اپل تبدیل خواهد شد.

تیم کوک با ارسال یک ایمیل به خبرگزاری رویترز اعلام کرده است که فروش اپل واچ‌ ها رکوردهای قبلی را شکسته است. فروش اپل واچ‌ ها را می ‌توان از تعداد ساعت‌ های خریداری شده توسط کاربران و تعداد موجود در قفسه مغازه ‌ها متوجه شد. همچنین تیم کوک در بخشی از متن خود گفته است که “اطلاعات ما نشان می ‌دهد که اپل واچ‌ها در وضعیت خوبی قرار دارند و به نظر می‌رسد که این ساعت ‌ها به عنوان محبوب‌ ترین هدیه تعطیلات امسال قرار گیرند.”

همچنین وی افزود: ” رشد فروش ساعت‌ های هوشمند خارج نمودار است، در واقع در طول هفته اول خرید تعطیلات، فروش ما از اپل واچ ‌ها بیشتر از فروش هر محصول دیگری در یک هفته شده است و همانطور که انتظار داشتیم، ما در مسیر شروع بهترین دوره سه ماهه فروش را برای اپل واچ‌ ها هستیم.”

البته مدیرعامل کمپانی اپل عدد خاصی را ارائه نکرد. در واقع، اپل هیچگونه آمار و ارقامی از فروش اپل واچ فاش نکرده است. همچنین کمپانی در گزارش درآمدهای خود از اپل واچ‌ به عنوان محصولات دیگر یاد کرده بود و اطلاعات آن را با دستگاه ‌های دیگر مانند تلویزیون‌ های اپل و آی پادها ارائه کرده بود.

اگر چه تحلیلگران از این موفقیت اپل واچ‌ها خیلی شگفت زده نشدند. باب دانل از تحقیقات TECHalysis در گفت و گویش با رویترز گفت: “من از اینکه این هفته اینگونه گذشته و همین گونه نیز ادامه خواهد داشت، متعجب نیستم و شگفت زده نشدم. من فکر می‌کنم نگرانی قابل توجهی در رابطه با این موضوع وجود دارد.”

باب دانل بر این باور است در حالی که فروش آیفون‌ها کمتر شده است، اپل به دنبال یک جریان در آمد جدید است؛ اما با توجه به تحلیل و بررسی ‌ها، به دلیل تقاضای نامشخص از سوی کاربران برای ساعت‌ های هوشمند، اپل واچ محصولی نیست که بتواند این خلاء را برای اپل پر کند.

.

منبع : phoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر