;
coinex

گوشی هواوی اینجوی 6 اس به طور رسمی معرفی شد

گوشی هواوی اینجوی 6 اس به طور رسمی معرفی شد

هواوی همچنان در حال گسترش محصولات خود است و این بار این تولید کننده گوشی های هوشمند چینی، یک اسمارت فون پایین رده با نام هواوی اینجوی 6 اس (Huawei Enjoy 6S) را به بازار چین معرفی کرد.

گزارش شده که این دستگاه با همکاری China Mobile راه اندازی شده است. هواوی اینجوی 6 اس بسیار شبیه به گوشی هواوی Enjoy 6 است که حدود یک ماه پیش معرفی شد؛ اما به نظر می رسد که تفاوت اندکی در طراحی پنل پشتی آن وجود دارد.

در طراحی گوشی هواوی اینجوی 6 اس از یک بدنه تمام فلزی استفاده شده و لبه های آن پخ شده تا کاربر هر چه راحت تر بتواند آن را در دست نگه دارد. گوشی Huawei Enjoy 6S در سه رنگ مختلف طلایی، نقره ای و سفید در دسترس است.

این دستگاه با ضخامت 7.6 میلیمتر، چیزی در حدود 0.3 میلیمتر نازکتر از نسل قبلی خود طراحی شده است. فلش LED قرار گرفته در پنل پشتی که در مدل Enjoy 6 در زیر دوربین قرار گرفته بود، در این مدل جدید به سمت چپ سنسور دوربین انتقال یافته است.

با این حال طراحی دوربین در این دستگاه به شکل دایره ای بوده و یک سنسور اثر انگشت نیز در پنل پشتی و زیر ماژول دوربین جای خوش کرده است.

گوشی هواوی اینجوی 6 اس به طور رسمی معرفی شد

مشخصات هواوی اینجوی 6 اس:

هواوی Enjoy 6S دارای یک نمایشگر 5 اینچی IPS با کیفیت تصویری اچ دی (رزولوشن 720 در 1280 پیکسل) است. این دستگاه از یک پردازنده اسنپدراگون 435 با سرعت کلاک 1.4 گیگاهرتز قدرت گرفته، 3 گیگابایت رم داشته و فضای ذخیره سازی آن با 32 گیگابایت حافظه داخلی تکمیل می شود.

یک دوربین 13 مگاپیکسلی با دهانه دیافراگم f/2.2 در پنل پشتی قرار گرفته و برای دوستداران سلفی در جلو، یک دوربین 5 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. یک باتری 3020 میلی‌آمپر ساعتی انرژی مورد نیاز هواوی اینجوی 6 اس را تامین می کند.

این دستگاه دو سیمکارته بوده و از تمامی شبکه های ارتباطی پشتیبانی خواهد کرد. هواوی اینجوی 6S با برچسب قیمتی 232 دلار در چین در دسترس است.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر