;
coinex

گوشی LG V20 رسما در تاریخ 6 دسامبر (16 آذر) در هند عرضه شد

گوشی LG V20

گوشی LG V20 رسما در تاریخ 6 دسامبر ( 16 آذر ) در هند عرضه شد. برای بررسی بیشتر این موضوع در ادامه با تکرا همراه باشید.

ممکن است گوشی LG V20 یکی از تلفن‌ های هوشمند دست کم گرفته شده امسال باشد. اگر چه این دستگاه دارای قدرت و امکانات زیادی است؛ اما ال جی با عرضه این تلفن به نوعی به پای خود شلیک کرده است.

علاوه بر این، در تبلیغات گفته شده بود که این دستگاه اولین تلفنی خواهد بود که از اندروید نوقا استفاده می ‌کند، همچنین عرضه این دستگاه هم‌زمان با انتشار iPhone 7 کار عاقلانه ای نبود؛ اما با وجود تمام این بحث‌ ها، گوشی LG V20 یکی از بهترین گوشی های موجود در بازار است.

شرکت LG در تلاش برای گسترش این تلفن هوشمند جدید خود، این گوشی را در روز سه‌شنبه 6 دسامبر ( 16 آذر ) در هند عرضه کرد. این تلفن توسط خرده فروشان و آمازون هند با قیمتی معادل 805 دلار آمریکا، در دسترس خواهد بود. شرکت LG برای شیرین تر کردن این خرید یک جفت هدفون B&O Play را نیز همراه با این تلفن‌ ها عرضه می ‌کند.

ال جی وی 20 دارای یک صفحه نمایش 5.7 اینچی QHD و یک صفحه نمایش دوم 2.1 اینچی برای دسترسی سریع و آسان به برخی از ابزارها و میانبرهای مختلف، در بالای صفحه نمایش اصلی است. همچنین این تلفن از یک پردازنده اسنپدراگون 820 و یک رم 4 گیگابایتی استفاده می‌ کند؛ اما نکته درخشان این تلفن هوشمند تجربه نهفته در دوربین آن است.

دو لنز در پشت تلفن وجود دارد، یکی با رزولوشن 16 مگاپیکسلی و دیگری با رزولوشن 8 مگاپیکسلی که می ‌توانند به طور جداگانه و یا پشت سر هم کار کنند. لازم به ذکر است که تلفن هوشمند LG V20 کنترل کامل دستی برای عکاسی و فیلمبرداری را در اختیار کاربران قرار می ‌دهد و اگر وقت کافی برای استفاده از تمام تنظیمات آن را داشته باشید، می‌ توانید عکس های خیره کننده ایی را با این تلفن ثبت کنید.

تلفن هوشمند LG V20

قیمت گوشی ال جی وی 20 در هند کمی بیشتر از قیمت آن در ایالات متحده است، اما اگر پول کافی برای خرید این تلفن را دارید، حتما آن را خریداری کنید؛ زیرا این تلفن یکی از بهترین تلفن‌ های هوشمند موجود در بازار با این امکانات است.

.

منبع : phoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر