coinex
راهنمای خرید تکراتو

گوشی موتورولا DROID Turbo نیز به اندروید مارشمالو 6.0.1 مجهز می شود

گوشی موتورولا DROID Turbo

بالاخره گوشی موتورولا DROID Turbo نیز به اندروید مارشمالو 6.0.1 مجهز می شود. برای بررسی بیشتر این موضوع در ادامه با تکرا همراه باشید.

این خبر می تواند برای دارندگان این گوشی هوشمند بسیار خوش حال کننده باشد؛ چرا که بعد از مدتی طولانی، این شرکت بالاخره تصمیم به انتشار نسخه ی 6.0.1 اندروید مارشمالو برای گوشی های خود گرفت. شرکت ورایزون که تولیدکننده گوشی های هوشمند موتورولا است بعد از اجرای آزمایشی این سیستم عامل بر روی تعداد محدودی از گوشی های خود، سرانجام اعلام کرد که به زودی این نسخه جدید سیستم عامل اندروید در دسترس کاربران گوشی موتورولا DROID Turbo قرار خواهد گرفت.

در حالی که شرکت ورایزون هنوز به طور رسمی خبر انتشار این آپدیت جدید را در وب سایت پشتیبانی محصولات خود قرار نداده است؛ اما تعدادی از کاربران این گوشی گزارش کرده اند که امکان به روزرسانی در دستگاه های آنها مشاهده شده است. این شرکت قصد دارد که آپدیت اندروید مارشمالو را به روش OTA در دسترس کاربران گوشی موتورولا DROID Turbo قرار دهد به گونه ای که به تدریج قابلیت دانلود به روز رسانی برای گوشی ها در دسترس قرار خواهد گرفت. پس برای دریافت نسخه جدید اندروید کافی است منتظر باشید تا قابلیت به روز رسانی برای گوشی شما نیز فعال شود.

اگر شما نیز یکی از دارندگان گوشی هوشمند موتورولا دروید توربو هستید می توانید برای اطلاع از امکان دانلود نسخه جدید شماره سریال سخت افزار گوشی را چک کنید. در صورتی که گوشی شما دارای کد 24.81.5.en.US باشد، دستگاه شما نیز شامل گوشی هایی می شود که این آپدیت را به زودی دریافت می کنند. به نظر می رسد این نسخه جدید اندروید، حجم بالایی داشته باشد؛ زیرا به روزرسانی هر دستگاه به نسخه اندروید مارشمالو بیش از 25 دقیقه زمان می برد.

ما نمی دانیم که این به روزرسانی حاوی برنامه جدید امنیتی گوگل خواهد بود یا نه؛ اما از موجود بودن قابلیت هایی مانند Now on Tap، Doze mode و Wi-Fi Calling اطمینان داریم.

آنچه واضح است این است که با مجهز شدن گوشی های موتورلا دروید توربو به این سیستم عامل جدید قابلیت های بیشتری در دسترس کاربران خواهد گرفت و در کل عملکرد گوشی بهتر از قبل خواهد شد؛ اما باید برای دریافت جزئیات بیشتر منتظر اخبار منتشر شده بر روی صفحه پشتیبانی وب سایت ورایزون بمانیم.

گوشی موتورولا DROID Turbo حدود دو سال است که به بازار ارائه شده است و احتمال می رود پس از اندروید مارشمالو، آپدیت جدیدی برای این گوشی منتشر نشود. با این حال خوشبختانه از راه های دیگری نیز می توانید گوشی خود را به اندروید نوقا به روز رسانی کنید و لازم نیست که منتظر اقدامی از طرف شرکت موتورلا و ورایزون باشید.

.

منبع : phoneArena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر