;
coinex

شایعات درباره گلکسی S8 همچنان ادامه دارد؛ دوربین سلفی گلکسی S8 با فوکوس خودکار

دوربین سلفی گلکسی S8

شایعات درباره گلکسی S8 همچنان ادامه دارد و شنیده می شود دوربین سلفی گلکسی S8 با فوکوس خودکار همراه خواهد بود. برای بررسی بیشتر این موضوع در ادامه با تکرا همراه باشید.

در پایان ماه گذشته، درباره گلکسی S8 که شایعات بسیار زیادی پیرامون آن منتشر شده است، گوشی‌ای که پس از فاجعه نوت 7 اکنون وظیفه سنگینی بر دوش دارد و قرار است به عنوان پرچمدار سامسونگ و سری S در سال 2017 معرفی شود. شایعه دیگری نیز با این عنوان منتشر شده که ممکن است این گوشی ‌ها برای اولین بار در کمپانی سامسونگ و در اتفاقی نادر در صنعت موبایل از قابلیت یک دوربین سلفی با فوکوس خودکار برخوردار باشند.

اخیرا سایت SamMobile، از یک موضوع پرده برداری کرده که کمپانی قدرتمند کره‌ای برای ثبت یک علامت تجاری جدید در دفتر مالکیت اتحادیه اروپا تحت عنوان Smart AF وارد عمل شده است. اگر چه هنوز جزئیات بسیار کمی منتشر شده است، اما این نشان می‌ دهد که علامت تجاری جدید با همه چیز از جمله لپتاپ ها، تبلت ها، گوشی‌های هوشمند، حتی اجزا مربوط به لنز در ارتباط خواهد بود. توضیح آن نیز صریحا به عبارت نرم افزار تشخیص چهره برای گوشی‌ های هوشمند اشاره می‌کند.

گرچه که هنوز شایعات مربوط به دوربین‌ سلفی گلکسی S8 تأیید رسمی نشده، اما احتمال وقوع آن بسیار زیاد است. در حالی که سامسونگ در نظر دارد تا Smart AF را در تبلت ها و لپتاپ ها به کار برد، اما بدیهی است این دستگاه ‌ها خیلی برای عکس برداری در نظر گرفته نشده‌اند و لپتاپ ها نیز دوربین عقب ندارند، البته این مسئله که سامسونگ Smart AF را برای عکس برداری سلفی در نظر گرفته است جای سوالی باقی نمی‌گذارد.

اما هنگامی که صحبت از گوشی‌های هوشمند به میان می‌آید، دوربین‌های عقب سالهاست که از قابلیت فوکوس خودکار برخورداراند؛ این تکنولوژی جدید نیز که می توان گفت بیشتر برای دوربین‌ های جلو و عکس برداری سلفی ارائه می‌شود، احتمالا پس از پیاده سازی می ‌تواند با بازخورد خوبی مواجه شود.

علاوه بر این، رونمایی از این پتنت نیز با شایعات ذکر شده درباره گلکسی S8 در یک راستا هستند، اما با این وجود، نمی توان با قطعیت گفت که این ویژگی در پرچمدار سال بعد گلکسی S رخ خواهد داد. باید منتظر ماند و دید که کمپانی سامسونگ جزئیات دقیق ‌تر و تایید رسمی درباره دوربین سلفی گلکسی S8 را به صورت عمومی منتشر خواهد کرد یا خیر.

سامسونگ با ارائه گلکسی S8 حرف‌ های زیادی برای گفتن خواهد داشت. پس از اتفاقات اخیر، این کمپانی نیاز دارد تا خود را هم به خودش، هم به رقبا و هم به مشتریان اثبات کند. انتظار می‌ رود که از گلکسی S8 در کنگره جهانی موبایل در فوریه 2017 رونمایی شود.

.

منبع : phoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر