;
coinex

گلکسی S7 مشکی براق 19 آذرماه در کشور کره عرضه خواهد شد

گلکسی S7 مشکی براق

گلکسی S7 مشکی براق در 9 دسامبر (19 آذرماه) در کشور کره جنوبی عرضه می شود. برای بررسی بیشتر این موضوع در ادامه با تکرا همراه باشید.

به گفته وب سایت معتبر SamMobile، رنگ مشکی براق گوشی های گلکسی S7 و گلکسی اس 7 اج به زودی از راه خواهند رسید. اگر منبع آن ها از شبکه اجتماعی Weibo درست گفته باشد ، این گوشی در تاریخ 9 دسامبر، فردا برابر با 19 آذرماه در کشور کره جنوبی و با نام Pearl Black (مشکی مرواریدی) عرضه خواهد شد.

اگر بخواهیم بر اساس تصاویر لو رفته از گلکسی S7 مشکی براق در مورد آن نظر دهیم باید بگوییم که این رنگ تفاوت چندانی با رنگ عقیق سیاه قبلی ندارد. در واقع، به نظر ما کمی صاف و بدون کنتراست است. در هر حال به نظر می رسد که عرضه این گوشی با این رنگ، پاسخ مناسبی برای آیفون 7 و آیفون 7 پلاس شرکت اپل با رنگ مشکی براق باشد.

به نظر می رسد امکان اینکه تقاضا برای رنگ مشکی جدید گوشی گلکسی اس 7 بالا باشد، بسیار زیاد است؛ بنابراین سامسونگ باید ثابت کند که می تواند تقاضاها برای این رنگ را بهتر از اپل مدیریت کند تا از این راه، نظر مشتریان بیشتری را به سمت خود جلب کند.

البته ما شک داریم که تنها برای موجود بودن یک رنگ ، مشتریان حاضر به ترک اکوسیستم IOS به قصد اندروید باشند.

و در آخر باید بگوییم که اگر شما نمی توانید بیشتر ار این برای این رنگ صبر کنید، همیشه جایگزین های خوب و مناسبی وجود دارد. برای پیدا کردن یک جایگزین مناسب از گوشی های مشکی براق می توانید در این جا و از این لینک مشاهده کنید که چه محصولاتی می تواند مورد استفاده قرار گیرد.

.

منبع : phoneArena

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر