;
coinex

با دستبند سلامتی میزو آشنا شوید؛ ارزان، شیک و قدرتمند

دستبند سلامتی میزو بند از شرکت میزو یکی از دسبند‌های سلامتی ارزان قیمت و با کیفیت بازار است که می‌تواند ورزش را برای شما به یک حرکت مهیج تبدیل کند.

شرکت چینی میزو یکی از کمپانی‌های فعال در حوزه گوشی و گجت‌های هوشمند است که در سال‌های اخیر با تولید محصولات خوش قیمت و باکیفیت به صورت قابل ملاحظه‌ای شناخته شده است. این شرکت چند روز گذشته از گوشی میزو ام 5 نوت و دستبند سلامتی خود با نام میزو بند رونمایی کرد. در ادامه با تکرا همراه باشید تا نگاهی نزدیک به دستبند سلامتی میزو داشته باشیم.

برای همه ما انسان‌ها تناسب اندام و سلامتی بسیار مهم است به همین دلیل هر روز ساعات کم یا زیادی را به ورزش کردن اختصاص می‌دهیم تا همیشه سلامت و تن‌درست باشیم؛ اما امروزه گجت‌های هوشمند در کنار ورزش برای پیش بینی و برنامه ریزی به کمک ما آمده‌اند تا با کیفیت بیشتری ورزش کنیم.

دستبند سلامتی میزو بند از شرکت میزو یکی از دسبند‌های سلامتی ارزان قیمت و با کیفیت بازار است که می‌تواند ورزش را برای شما به یک حرکت مهیج تبدیل کند.

 یکی از گجت‌هایی که امروه قیمت زیادی ندارد و در کشور ایران نیز استفاده از آن بسیار رایج شده است، دستبند سلامتی است. شرکت‌های زیادی همچون شیائومی، فیت بیت، سامسونگ، سونی و … به تولید این دستبند‌های کاربردی مشعول هستند؛ اما شرکت چینی میزو به تازگی از دستبندی ارزان قیمت و با امکانات بالا پرده برداشته است که می‌تواند رقیبی سر سخت برای دیگر دستبند‌های سلامتی باشد.

دستبند سلامتی میزو بند به یک صفحه نمایش از نوع اولد مجهز است که به شما زمان را نشان می‌دهد و هنگام دریافت پیامک و تماس، به شما این اعلان مهم را از طریق لرزش و صفحه نمایش اعلام می‌کند.

همچنین دستبند سلامتی میزو می‌تواند به عنوان یک گام شمار، قدم های شما را بشمارد و میزان کالری مصرف شده، ضربان قلب و میزان و کیفیت خواب کاربر را از طریق اپلیکیشن میزو بند که بر روی گوشی هوشمند اندرویدی یا iOS  شما نصب شده است به نمایش بگذارد. در واقع میزو بند شما را برای رسیدن به تناسب اندام کمک خواهد کرد و می‌تواند اطلاعاتی مفید را برای شما گردآوری کند.

دستبند سلامتی میزو بند از شرکت میزو یکی از دسبند‌های سلامتی ارزان قیمت و با کیفیت بازار است که می‌تواند ورزش را برای شما به یک حرکت مهیج تبدیل کند.

یکی از قابلیت‌های جالب دستبند سلامتی میزو باید به قابلیت جستجو و پیدا کردن گوشی گم شده اشاره داشت. در واقع شما با استفاده از این دستبند هنگامی که بلوتوث موبایل روشن باشد می‌توانید در صورتی که در 10 متری موبایل خود باشید با ایجاد یک صدا در موبایل، گوشی گم شده خود را پیدا کنید. از دیگر ویژگی‌های میزو بند باید به هشدار برای ورزش و تحرک بعد از مدتی نشستن، مدیریت تمرینات ورزشی، رقابت با سایر استفاده کنندگان از این دستبند و لایک کردن تمرینات انجام شده اشاره کرد.

meizu-band-15

میزو بند باتری بسیار خوبی دارد و می‌تواند تا 7 روز بدون شارژ مجدد روشن باشد و استفاده شود. این دستبند سلامتی برخلاف دیگر دستبندهای موجود در بازار توسط یک شارژ مغناطیسی منحصر به فرد، به صورت بیسیم شارژ می‌شود. دستنبد سلامتی میزو بند دارای گواهینامه IP67 مبنی بر ضد آب بودن تا نیم ساعت در عمق یک متری است تا شما بدون هیچ گونه نگرانی از آن در زیر بارش باران استفاده کنید.

انتظار می‎‌رود تا یک ماه آینده این دستبند سلامتی با قیمتی در حدود 200 هزار تومان به صورت رسمی و با گارانتی نگارسازان پردیس آریا (نماینده رسمی شرکت میزو در ایران) وارد بازار ایران شود. شایان ذکر است هم اکنون این دستبند سلامتی در چین با قیمت 33 دلار آمریکا در حال فروش است.

نظر شما در رابطه با میزو بند، دستبند سلامتی میزو چیست؟

.

منبع: phonearena ، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر