;
coinex

نسخه واقعیت مجازی گوشی ورنی آپولو با صفحه نمایش 2K و پردازنده ده هسته ای Helio X25 با قیمتی مناسب پیش فروش می‌شود

نسخه ی واقعیت مجازی گوشی ورنی آپولو

نسخه واقعیت مجازی گوشی ورنی آپولو با صفحه نمایش 2K و پردازنده 10 هسته ای Helio X25 با قیمت مناسبی پیش فروش می شود. برای بررسی بیشتر این موضوع در ادامه با تکرا همراه باشید.

بعد از ارائه گوشی های ورنی مارس و ورنی آپولو لایت شرکت تولید کننده این گوشی ها باری دیگر با ارائه مدل دیگری از گوشی های هوشمند، در صدر اخبار دنیای تکنولوژی قرار گرفت. شرکت تولیدکننده این گوشی این بار با معرفی گوشی آپولو (apollo) جدید خود سعی داشته است که نظر طرفداران و علاقمندان به تکنولوژی واقعیت مجازی را به محصولات خود جلب کند.

این گوشی در حالی به بازار عرضه خواهد شد که به نسبت گوشی های قبلی این شرکت قیمت مناسب تری دارد؛ اما دارای ویژگی ها و قطعات قابل قبولی است.

گوشی ورنی آپولو (Apollo vernne) با طراحی نسبتا خوبی به بازار معرفی شده است. برای پوشش بدنه آن از تکنیک سندبلاست بر روی جنس آلومینیوم استفاده شده است. لبه های این گوشی با قوس و انحنای کمی به صورت زاویه دار طراحی شده و دارای صفحه نمایش 5.5 اینچی است؛ اما اندازه کلی گوشی از گوشی هایی با صفحه نمایش 5.5 اینچی کوچک تر بوده، با این حال به نسبت کمی سنگین تر و ضخیم تر است.

گوشی ورنی آپولو به هر آنچه که از یک گوشی هوشمند امروزی انتظار می رود مجهز است. به عنوان مثال از ویژگی های آن می شود به اسکنر اثر انگشت پرسرعت، درگاه USB-C و سیستم شارژ سریع اشاره کرد. این ویژگی ها در کنار بعضی قابلیت های پیشرفته تری مانند صفحه نمایش Quad HD ، پردازنده 10 هسته ای، 4 گیگا بایت رم، 65 گیگابایت حافظه داخلی و قابلیت پخش فایل های ویدیویی 4K  قرار گرفته اند.

این گوشی همچنین مجهز به دوربین 21 مگاپیکسلی قدرتمندی است که با بهره بردن از سنسور سونی و سیستم فوکوس خودکار توانسته است عملکرد بسیار خوبی را به کاربر این گوشی ارائه دهد.

باتری 3180 میلی آمپری گوشی آپولو ورنی می تواند نیاز کاربر به منبع انرژی را در یک روز کامل برطرف کند و با توجه به قابلیت شارژ سریع این گوشی می توان آن را در عرض کمتر از 30 دقیقه به میزان 50 درصد شارژ کرد. این اسمارت فون با سیستم عامل اندروید مارشمالو به کاربر ارائه خواهد شد که می تواند برای طرفداران اندروید نکته مثبتی تلقی شود.

گوشی Vernee Apollo با قیمت 299 دلار به بازار ارائه شده است. شما با خرید آپولو ورنی تنها صاحب یک دستگاه گوشی هوشمند نخواهید شد. شرکت تولیدکننده این گوشی قصد دارد که همراه با گوشی های خود هدست واقعیت مجازی مخصوصی را نیز به کاربران عرضه کند. با استفاده از این محصول شما می توانید به  دنیای مجازی وارد شده و به راحتی از برنامه های تولید شده برای این هدست ها لذت ببرید.

این شرکت دست شما را برای انتخاب موضوعات مختلف باز گذشته است. شما می توانید با این هدست واقعیت مجازی با استفاده از برنامه گوگل در موزه دایناسورها قدم بزنید و یا جدید ترین نسخه فیلم Assassin’s Creed را به صورت واقعیت مجازی تماشا کنید.

حداقل کیفیت صفحه نمایش برای تماشای فیلم ها واقعیت مجازی کیفیت 2K است. خوشبختانه تولیدکنندگان این گوشی هوشمند در تولید صفحه نمایش های گوشی جدید خود خساست به خرج نداده و صفحه نمایش این گوشی با ارائه کیفیت قابل قبول می تواند فیلم های واقعیت مجازی را نمایش دهد. کاربران و خریداران این گوشی می توانند به راحتی با استفاده از گوشی و هدست واقعیت مجازی آن فیلم های VR  را بر روی گوشی خود تماشا کنند. پیش فروش این گوشی آغاز شده و تا اواسط ماه دسامبر (اواخر آذر) تحویل داده خواهد شد.

در حال حاضر شرکت Gearbest در فروش فوق العاده خود قیمت این گوشی را تا 249.99 دلار کاهش داده است. پس اگر عجله کنید می توانید این گوشی را با قیمت کمتری پیش خرید کنید. این گوشی با ارائه تکنولوژی هایی مانند امکان مشاهده برنامه های واقعیت مجازی می تواند انتخاب خوبی برای خریداران باشد.

.

منبع : phoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر