;
coinex

پرفروش ترین گوشی هوشمند در آمریکا متعلق به کدام تولیدکننده است؟

پرفروش ترین گوشی هوشمند در آمریکا

پرفروش ترین گوشی هوشمند در آمریکا متعلق به کدام تولید کننده است؟ برای بررسی بیشتر این موضوع در ادامه با تکرا همراه باشید.

در گزارشی که بر اساس تحلیل های کارشناس شرکت kantar نوشته شده است، اعلام شده در حالی که هنوز هم پر استفاده ترین سیستم عامل امریکا سیستم عامل اندروید معرفی شده؛ اما در میان پرفروش ترین گوشی هوشمند امسال بازار آمریکا، گوشی آیفون 7 توانست بعد از 5 سال متوالی مقام پرفروش ترین گوشی سال را از گوشی های اندروید بگیرد.

گوشی آیفون 7 شرکت اپل، پرفروش ترین گوشی هوشمند آمریکا در سال جاری انتخاب شد. این گوشی توانست سهم 11.6 درصدی را در میان گوشی های هوشمند تازه معرفی شده کسب کند و با این عدد در صدر پر فروش ترین گوشی های امسال قرار بگیرد. در جایگاه دوم گوشی آیفون 6s  قرار دارد و گوشی سامسونگ گلکسی اس 7 توانسته است رتبه سوم را از آن خود کند.

مدل بزرگتر گوشی آیفون 7 شرکت اپل به نام آیفون 7 پلاس در رده چهارم قرار دارد و 5.3 درصد از سهم فروش را به خود اختصاص داده است. این دو مدل در مجموع توانسته اند سهم 15.9 درصدی از فروش گوشی های هوشمند جدید را به دست بیاورند و در میان گوشی های هوشمندی که به تازگی به بازار معرفی شده اند رتبه اول را از لحاظ میزان فروش کسب کنند.

تحلیلگر مسائل مربوط به گوشی های هوشمند و کاربران آنها در وب سایت wordpanel Comtech در این رابطه می گوید: با وجود اینکه این گوشی به مدت سه ماه  از سال 2016 برای فروش در دسترس نبوده است؛ اما با این حال با فروش بی سابقه ای این امر را ثابت کرد که حذف درگاه هدفون برای کاربران گوشی های آیفون ناخوشایند نبوده است.

کسب 10.6 درصد از سهم فروش در بازار گوشی های هوشمند آمریکایی سندی برای اثبات این ادعا تلقی می شود. بعد از گوشی آیفون 6S و گلکسی S7 نیز مدل دیگری از آیفون 7 قرار گرفته است.

نکته جالب توجه دیگری که در پرفروش ترین گوشی هوشمند در آمریکا دیده می شود، این است که با اینکه گوشی گوگل پیکسل کمی بعد از فصل سوم سال 2016 به بازار عرضه شد؛ اما فروش قابل قبولی را داشت. گوگل با گوشی خود توانست 0.5 درصد از سهم فروش گوشی های هوشمند را کسب کند و توانست در مقایسه با گوشی های شرکت های Huawei و Microsoft در این زمینه بهتر عمل کند و به نظر می رسد که آینده این شرکت درخشان تر از این دو شرکت باشد.

البته این آمار و ارقام در ابعاد جهانی متفاوت تر است. چرا که به جز کشورهای آمریکا، ژاپن و انگلستان هنوز هم بیشتر از 75 درصد از سهم بازار در اختیار گوشی های اندرویدی قرار دارد.

در تصاویر زیر شما می توانید با جزئیات بیشتری در باره این آمار و ارقام مطلع شوید.

.

منبع : phoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر