;
coinex

تصاویری از ماشین الکتریکی فارادی فیوچر توسط مدیرعامل کمپانی لیکو منتشر شد

تصاویری از ماشین الکتریکی فارادی فیوچر توسط مدیرعامل کمپانی لیکو منتشر شد

تیزرهای تبلیغاتی و تصاویری از ماشین الکتریکی فارادی فیوچر توسط مدیر ارشد اجرایی لیکو در فضای آنلاین منتشر شد.

کمپانی لیکو (LeEco) شریک تجاری فارادی فیوچر، به تازگی اعلام کرده که نسخه بعدی خودروی برقی فارادی فیوچر را در سوم ژانویه (14 دی ماه) معرفی خواهد کرد.

Jia Yueting، مدیر ارشد اجرایی کمپانی لیکو با انتشار تیزرهای تبلیغاتی از این خودرو که زوایایی از عقب و جلوی آن را به تصویر کشیده بود، رونمایی از این ماشین برقی را در 3 ژانویه و در طول برگزاری نمایشگاه CES 2017 اعلام کرد.

ماشین الکتریکی فارادی فیوچر

این خودرو درست شبیه به ماشین های بکار رفته در فیلم های علمی-تخیلی است؛ اما کاملا واقعی بوده و قرار است تا در کمتر از یکماه آینده رخ نشان دهد. خودروی برقی فارادی فیوچر دارای بدنه ای ساده بوده که چراغ های جلویی آن از یک سمت خودرو به سمت دیگر آن کشیده شده است. چراغ های قرار گرفته در قسمت عقب خودرو نیز از چنین طراحی سرتاسری برخوردار شده است.

چنین طراحی فضایی برای چراغ ها، قبل از این دیده نشده بود. اولین تصاویر منتشر شده از این خودرو برای اولین بار در ماه آگوست گذشته رویت شده بود.

اگر خاطرتان باشد این کمپانی در سال گذشته نیز در نمایشگاه CES 2016 با دست پر وارد شد. در آن زمان فارادی فیوچر از خودروی الکتریکی کانسپت FFZERO1 رونمایی کرد. خودرویی که به طرزی دیوانه وار و بدون هیچ دری طراحی شده و می تواند به حداکثر سرعت 322 کیلومتر بر ساعت دست یابد. برای اطلاعات بیشتر درباره این کانسپت به این لینک مراجعه کنید.

گفته می شود که نسخه بعدی از ماشین الکتریکی فارادی فیوچر یک SUV تمام عیار بوده که با نگاهی به آینده طراحی شده است. این خودروی برقی قادر است تا با یک شارژ کامل محدوده حرکتی خود را به 482 کیلومتر برساند. مسلما برای دانستن جزئیات بیشتر و دریافت قابلیت های این خودروی برقی باید تا 14 دی ماه صبر کنید. همزمان با برگزاری نمایشگاه CES 2017 این خودرو نیز به طور کامل رخ نشان خواهد داد. تا آن روز با تکرا همراه باشید.

ماشین الکتریکی فارادی فیوچر

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر