;
coinex

گوگل، پشتیبانی از واقعیت مجازی و فیلم‌های 4K را برای دستگاه‌های اندرویدی به برنامه Play Movies & TV اضافه کرد

گوگل، پشتیبانی از واقعیت مجازی و فیلم‌های 4K را برای دستگاه‌های اندرویدی به برنامه Play Movies & TV اضافه کرد

گوگل، پشتیبانی از واقعیت مجازی و فیلم‌های 4K را برای دستگاه‌های اندرویدی به برنامه Play Movies & TV اضافه کرد. برای بررسی بیشتر این موضوع در ادامه با تکرا همراه باشید.

گوگل اخیرا اعلام کرده که یکی از محبوب‌ ترین اپلیکیشن های فروشنده دیجیتال فیلم و برنامه‌ های تلویزیونی، یعنی نرم افزار Play Movies & TV یک به روزرسانی دریافت کرده که شامل قابلیت‌ های جدید و بسیار جالبی است.

از چند روز قبل، افرادی که از برنامه Play Movies & TV استفاده می کردند، قادر به تماشای فیلم با کیفیت 4K بودند که می‌ توان آن را از پلی استور خریداری کرد. متاسفانه قیمت‌ ها نیز ارزان نیست و نخواهد شد، گرچه شما می ‌توانید با جستجو، قیمت ‌های کمتری نیز بیابید.

برای مثال، فیلم ‌های زندگی مخفی حیوانات خانگی و جوخه خودکشی به قیمت 29.99 دلار هستند، در حالی که پیشتازان فضا فراتر از 7.99 دلار است. همچنین فیلم اورست با قیمت 24.99 دلار قرار گرفته است، به عبارتی می ‌توان گفت که محدوده قیمت‌ ها از 7.99 دلار تا 29.99 دلار در نوسان است.

البته توجه داشته باشید که این فیلم‌ های 4K تنها در ایالات متحده آمریکا و کانادا و فقط بر روی دستگاه‌ های اندرویدی و یا درون اینترنت در دسترس خواهند بود. گذشته از گوشی‌ ها و تبلیت های اندروید، این فیلم‌ ها می ‌توانند بر روی تلویزیون ‌های اندرویدی سونی براویا، کروم کست ها و یا Xiaomi Mi Box 3 اجرا شوند.

همچنین گوگل در یک اقدام جالب به افرادی که یک کروم کست اولترا خریداری می‌ کنند یک فیلم 4K در موضوع دلخواه مشتری که شامل شکارچیان روح و کاپیتان فیلیپس نیز می ‌شوند، به صورت رایگان، ارائه خواهد کرد.

علاوه بر این، گوگل اعلام کرد که در حال حاضر برنامه Play Movies & TV مجموعه‌ای بیش از 10000 فیلم در عناوین و موضوعات مختلف دارد که با واقعیت مجازی دیدریم یا همان Daydream VR قابل مشاهده هستند.

آخرین مورد این است که هم اکنون برنامه Play Movies & TV برای تلویزیون‌ های هوشمند سامسونگ مدل 2016 نیز در دسترس است. شما با کنترل تلویزیون هوشمند سامسونگ قادر خواهید بود تا در انتخاب‌ های گوگل از فیلم‌ها و برنامه‌ های تلویزیونی جستجو کنید.

نرم افزار Play Movies & TV

.

منبع : phoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر