;
coinex

شایعات درباره گوشی هواوی آنر مجیک ادامه دارد؛ قدرتنمایی تراشه کرین 950

شایعات درباره گوشی هواوی آنر مجیک ادامه دارد؛ قدرتنمایی تراشه کرین 950

پس از گوشی شیائومی می میکس، همه ما منتظر بودیم تا کانسپت گوشی هوشمند جدید دیگری را ببینیم. گوشی هواوی آنر مجیک (Huawei Honor Magic) محصولی است که کاربران زیادی مشتاقانه در انتظار رونمایی از آن هستند. این کمپانی از قبل تایید کرده بود که قصد دارد تا این اسمارت فون جدید را در 16 سپتامبر (26 آذرماه)، چیزی کمتر از یک هفته دیگر به طور رسمی معرفی کند.

در حالی که انتظار می رود گوشی هواوی آنر مجیک با مشخصات شگفت انگیزی ظاهر شود، اطلاعات منتشر شده جدید از آن، این انتظارات را پررنگ تر کرده است.

شایعات جدید می گویند که گوشی Huawei Honor Magic به تراشه هشت هسته ای کرین 950 مجهز خواهد بود (شایعات منتشر شده قبلی به تراشه کرین 960 که در هواوی میت 9 استفاده شده است، اشاره داشت) و فضای ذخیره سازی آن را 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی تشکیل خواهد داد.

گوشی هواوی آنر مجیک
تصویری که به گوشی هواوی آنر مجیک منتسب است

شاید این دقیقا آن مشخصاتی نباشد که از آن انتظار می رفت؛ اما هنوز هم مشخصات نسبتا معقول و مناسبی است. علاوه بر آن گفته می شود که هواوی Honor Magic دارای یک نمایشگر جمع و جور 5 اینچی با رزولوشن تصویری 2K خواهد بود. چنین اندازه صفحه نمایش و این مقدار از رزولوشن به معنای تراکم پیکسلی 587 پیکسل بر هر اینچ است.

برای گوشی هواوی آنر مجیک یک دوربین دوگانه در جلو و همچنین یک دوربین دوگانه در عقب تعریف شده است که از سنسور های 12 مگاپیکسلی برخوردار خواهند بود. در پنل جلویی یک اسکنر عنبیه چشم نیز قرار گرفته است.

 در نهایت برای شارژ گوشی هواوی آنر مجیک از تکنولوژی شارژ سریع 5 ولت/8 آمپر استفاده خواهد شد و این به معنای وجود یک شارژر 40 واتی است. در واقع چیزی بسیار بیشتر از شارژ سریع 25 واتی در گوشی های هواوی میت 9 جاری! گفته شده است که ظرفیت این باتری به 2900 میلی‌آمپر ساعت محدود شده است.

گوشی هواوی آنر مجیک

گوشی هواوی آنر مجیک در ماه آگوست گذشته در وب سایت 3C certification ظاهر شد و شماره سریال NTS-AL00 خود را آشکار کرد. همچنین گزارش ها نشان می دهد که این دستگاه با اسم رمز ناتاشا (Natasha) خودنمایی خواهد کرد.

هواوی آنر مجیک یا گوشی ناتاشا به نظر دستگاه جالبی خواهد بود. منتظر 26 آذرماه باشید. هواوی تایید کرده که در آن روز از این محصول رونمایی خواهد کرد.

گوشی هواوی آنر مجیک

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر