;
coinex

گوشی هوشمند کداک اکترا هم اکنون برای کاربران اروپایی در دسترس است

گوشی هوشمند کداک اکترا هم اکنون برای کاربران اروپایی در دسترس است

گوشی هوشمند کداک اکترا (Kodak Ektra) که در ماه اکتبر سال جاری رونمایی شد، هم اکنون در بازارهای اروپایی در دسترس است. بازار گوشی های هوشمند، بازار بسیار پررونقی است و کمپانی های تکنولوژی جهان برای به دست آوردن سهم بیشتری از این بازار به شدت با یکدیگر در رقابت هستند. یکی از این کمپانی ها که به تازگی وارد این عرصه شده، کمپانی کداک است.

مشخصات گوشی هوشمند کداک اکترا:

گوشی Kodak Ektra دارای یک صفحه نمایش 5 اینچی فول اچ دی (رزولوشن تصویری 1080 در 1920 پیکسل) است. مغز متفکر این دستگاه را تراشه Helio X20 تشکیل داده، 3 گیگابایت رم داشته و فضای ذخیره سازی آن با 32 گیگابایت حافظه داخلی تکمیل می شود.

یکی از مهمترین نقاط قوت این گوشی، دوربین های آن بوده که البته این امر کاملا هم طبیعی است. این شرکت مخترع اولین دوربین های عکاسی دستی است و مسلما در این زمینه ید طولایی دارد. در پنل پشتی این اسمارت فون، یک دوربین اصلی 21 مگاپیکسلی با دهانه دیافراگم f/2.0 قرار گرفته که به لرزشگیر اپتیکال نیز مجهز است و در جلو برای گرفتن عکس های سلفی و برقراری تماس ویدیویی، یک دوربین 13 مگاپیکسلی جای گرفته است.

کداک اکترا انرژی مورد نیاز روزانه خود را از یک باتری 3000 میلی‌آمپر ساعتی تامین کرده و مدیریت نرم افزاری آن نیز بر عهده اندروید مارشمالو خواهد بود.

همانطور که قبلا نیزعنوان شد، این دستگاه هم اکنون در اروپا در دسترس بوده و هر دو سایت آمازون و همچنین وب‌سایت رسمی فروشگاهی این شرکت با قیمت 499 یورو، چیزی در حدود 525 دلار، به فروش می رسد.

.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر